Iphone en Outlook.com agenda synchronisatie

Pagina: 1
Acties:

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
We hebben twee iphones en een gedeelde outlook.com agenda.
Ik heb deze agenda op beide iphone telefoons gekoppeld en op de computer open staan.

Nu pas ik iets aan op mijn iphone 8 en is het vrijwel direct zichtbaar op de PC.

Maar mijn vrouw heeft een iPhone XS en ondanks dat ik de agenda op exact dezelfde wijze gekoppeld heb, tevens geen foutmeldingen bij aanmelden, krijgt zij de bestaande afspraken niet te zien, maar ook zaken die zij toevoegt worden niet doorgevoerd in mijn telefoon en zelfs niet op de PC (webbrowser).

Het lijkt er dus op dat de iphone van mijn vrouw het account niet goed heeft gekoppeld, maar ik kan echt niets ontdekken.

Heb hem ook al verwijderd en opnieuw gekoppeld...

Iemand een idee?

Youtube: DashcamNL

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-11 18:24
heb je goed gekeken welke agenda's worden getoond/gebruikt op de telefoon van je vrouw? ik heb dat gedoe ook steeds met de gmail agenda's van mijn vrouw en die van mijzelf :)

• BlakHawk
sderooij schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:52:
heb je goed gekeken welke agenda's worden getoond/gebruikt op de telefoon van je vrouw? ik heb dat gedoe ook steeds met de gmail agenda's van mijn vrouw en die van mijzelf :)
Ja, het vinkje toch?
Dat zou ook nog niet verklaren waarom de afspraak die ik op haar telefoon maak, niet erbij komt in de outlook.com agenda...

[ Voor 16% gewijzigd door BlakHawk op 09-06-2019 16:06 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe staan de synchronisatie-opties op haar telefoon ingesteld. Daar kan ook nog verschil in zitten (fetch en push bijvoorbeeld).

• BlakHawk
sypie schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:19:
Hoe staan de synchronisatie-opties op haar telefoon ingesteld. Daar kan ook nog verschil in zitten (fetch en push bijvoorbeeld).
Waar vind ik die?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op de telefoon: Instellingen -> Wachtwoorden en Accounts -> Onderaan "Nieuwe gegevens". Daar kun je per account opgeven wat je wilt. Ophalen of Push en om de hoeveel tijd gegevens opgehaald moeten worden.
Pagina: 1