Toon posts:

geforce samen met de VIA KX133

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik sta op het punt een nieuwe computer te kopen maar zit te twijfelen tussen een intel of AMD systeem.
in mijn nieuwe systeem komt zeker een geforce maar ik zit te twijfelen omdat ik niet van die goede verhalen heb gehoort omtrend de VIA KX133 en de geforce wie kan mijn helpen

Verwijderd

Draai zelf al zo'n maandje of drie met een Epox 7KXA (=kx133) in combinatie met de hercules prophet ddr-dvi zonder problemen. Echter als je ook nog van plan bent om een nieuwe geluidskaart aan te schaffen neem er dan eentje zonder aureal vortex chipsetje. Deze is namelijk niet compatible met de kx133 chipset. Aniewee suc6 met de keuze van je nieuwe compu.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

Mijn advies is;
ga voor intel, en neem een goed mobo met een BX chipset, ik heb hier zelf de chainteck ct-6bjm, stabieler dan dit bord bestaat gewoon niet!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18:19

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Hoezo stabieler, wat versta je onder stabiel??

Ik moet zeggen dat een Athlon met Asus K7V moederbord STABIEL is! Ik heb er nu al 2 gebouwd met deze configuratie, no problemo!

Whatever.