optie voor individueel nieuws,gesorteerd volgens mijn wensen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:16
Beste Redactie,
ik ben verwend met veel individueel instelbare sorteer mogelijkheden en zoek opties binnen de website, maar niet voor de nieuws rubriek
als voorbeeld
ik ben totaal niet geïnteresseerd in computer spelletjes,vandaag is al het nieuws juist over spelletjes
Daarom zou ik het prettig vinden als ik de optie zou hebben bij Tweaker-nieuws om-als ik ingelogd ben:
-onderwerpen te kunnen laten prioriteren/sorteren of weg te laten
-nieuws altijd als one page en uitgeklapt te openen
-nieuwe forum posts die aan een door mij te bepalen criterium voldoen als een nieuws categorie te presenteren
-misschien zelfs voor sommige tweakers een instelling te maken om eventueel een push notificatie te kunnen instellen zodat je direct nieuws ontvangt dat voldoet aan door jou ingestelde criteria.

Ik zag ook nog een oude post over de actualiteit versus werktijden van professionele redacteuren op het forum
als enthousiaste vrijwilligers- net zoals vroeger de redactie op het spoor zetten van actueel neuws en.dit in een berichtenbox droppen zodat de dienstdoende redacteur kan besluiten daar direct wat mee te doen of het op de To-do lijst voor de volgende ochtend te zetten ontstaat een win-win situatie (met dank aan onze buitengewone vrijwillige hulp redacteur..)
zelf altijd commercieel gewerkt met UK, usa en canada en australie zo erg is dat niet om 's avonds nog even een persoonlijk telefoontje te plegen voor je gaat slapen - australie is wel rottige timing, gewoon "time en date" op je bureaublad en dan weet je wanneer je best kan bellen.
ik begrijp alle zienswijzen, kan mij toch voorstellen dat contacten met nieuwsbronnen in china of usa al gauw maken dat je ze belt of mail buiten de nederlandse kantooruren, dus flexibiliteit wat weruren betreft lijkt zinvol
juist mensen met kleine kinderen zouden het toch vaak prettig vinden om tijdig naar huis te gaan maar ś avonds nog een of twee uur te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lange lap tekst (met enige samenhang) maar mijn advies: blijf dan van grofweg 9 juni tot 14 juni dan maar weg van de Frontpage ivm E3.

Je gooit trouwens veel termen op een hoop; het forum en de Frontpage zijn (bijna volledig) aparte entiteiten; voor de forums kan je in ieder geval met custom CSS aan de gang om het overzicht ietwat aan te passen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof