Toon posts:

Andere vraag over Diablo2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
howdy,

Ik ben verplan om vanavond ff een server te create waar ik en een vriend van me op gaan spelen... maar mn vriend gaat dus net beginnen met spelen en ik ben al in act 3.... heb alle quests enzo ook gedaan(speel altijd single player)is er dan een manier om mn mappen en quests te bewaren of moet ik ALLES weer opnieuw doen in mijn gecreate server?

En nog iets... maakt het uit als we beide dezelfde keys hebben.. nogmaals ik create het en mn vriend komt erop spelen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Moet het ff snel weten, iemand plz?

Verwijderd

Geduld is een schone zaak!

Die quests heb je al gedaan dus hoef je niet nog eens te doen (kan wel als je vriend in act1 host :P )! Wat die keys betreft weet ik niet. Is meer B.net dacht ik, dus moet kunnen.

Verwijderd

euhm,
waarom open je niet 1 topic en stel je daar als je vragen das een stuk makkelijker ;)

anyway, als JIJ de server maakt kan je vriend de quests die JIJ hebt gedaan niet doen, voor de rest blijven al je quests gewoon gedaan en verandert er niks, het beste kan je vriend de server maken dan kan jij gewoon doorgaan met quests en hij ook..

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 14:18 schreef C0d3X het volgende:
euhm,
waarom open je niet 1 topic en stel je daar als je vragen das een stuk makkelijker ;)

anyway, als JIJ de server maakt kan je vriend de quests die JIJ hebt gedaan niet doen, voor de rest blijven al je quests gewoon gedaan en verandert er niks, het beste kan je vriend de server maken dan kan jij gewoon doorgaan met quests en hij ook..
?? tuurlijk kan hij ze doen..z'n vriend heeft ze immers niet! Hij krijgt er alleen meestal nix voor omdat 'ie ze al heeft, maar het kan wel!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Als die vriend van jou in die game komt begint hij gewoon vooraan in act 1. Dan zul jij vanuit act 3 via de waypoints naar act 1 moeten gaan. Echter als jij de server start kan die maat van jou geen enkele quest doen uit act 1 en 2 omdat jij die al hebt gedaan. Volgens mij kun je dan beter die maat van je de server laten starten en dat jij erbij komt. Dan kunnen jullie samen de quests afwerken.

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 14:20 schreef CommDante het volgende:

[..]

?? tuurlijk kan hij ze doen..z'n vriend heeft ze immers niet! Hij krijgt er alleen meestal nix voor omdat 'ie ze al heeft, maar het kan wel!
lees mun msg nog es goed door,
zijn vriend die level 1 is kan de quests die
mr.picollo heeft gedaan niet completen omdat ze al eens gecomplete zijn door mr.picollo en niet nog eens kunnen worden gecomplete als hij host..

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 14:23 schreef C0d3X het volgende:

[..]

lees mun msg nog es goed door,
zijn vriend die level 1 is kan de quests die
mr.picollo heeft gedaan niet completen omdat ze al eens gecomplete zijn door mr.picollo en niet nog eens kunnen worden gecomplete als hij host..
|:( Zat ff scheel te kijken! :P |:(

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik houd van wel al mn wayppoints en mappen als ik met mn vriend ga spelen? als hij dus host?

Verwijderd

Als hij host, hou je wel de WP's en quests, maar niet de mappen (anders wel erg saai)!

Je kan hem echter nog wel met de quests helpen zodat je in no-time allebei in Act3 zitten!
Pagina: 1