Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gn0ver
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-05 15:02
Vandaag kreeg ik een update melding voor m'n Xbox, een nieuwe insider release (1906.190531-1540). Tijdens het uitvoeren van de update (Applying update) ging er iets fout op 68% en kreeg ik een error scherm te zien E203.

Bij het herstarten van de Xbox bleef dit voortdurend het geval. Na het proberen van factory reset EN Offline System Update (OSU), blijft de Xbox alleen nog maar E101 en E106 issues geven.

Waar ik dus achter ben gekomen is dat je Xbox'en niet kan fixen als een Insider update fout is gegaan. Een Xbox installeert offline alleen updates die nieuwer zijn en de public Offline System Updates zijn altijd ouder dan de insider releases.

De oplossing?
Wachten op een nieuwere officiële release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Microsoft bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gn0ver
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-05 15:02
Microsoft support komt niet verder dan alles wat op de site staat ... of je xbox opsturen, maar dat is onzinnig voor deze software issue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
Gn0ver schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:42:
[...]

Microsoft support komt niet verder dan alles wat op de site staat ... of je xbox opsturen, maar dat is onzinnig voor deze software issue
Waarom is dat onzinnig? Nu heb je een ding dat niet werkt, en als je hem opstuurt krijg je een werkende terug. Niemand kan dit voor je oplossen, behalve Microsoft.