Mijn Yamaha receiver springt momenteel in power surge protect modus zodra ik de COAX kabel in de Ziggo TV box plug, die weer via HDMI met de receiver verbonden is. Tevens is mijn Epson projector die aan deze receiver gekoppeld zit blijkbaar overleden, deze zit blijvend in een interne storing modus. Denk dat beiden zaken iig gerelateerd zijn maar weet het niet zeker.
Ik heb sinds een aantal weken een airco installatie in mijn huis, maar deze heeft tot nu toe niet voor problemen gezorgd. ik heb het idee dat het probleem zich voordoet sinds het noodweer van de afgelopen week maar heb niets gemerkt van een eventuele blikseminslag en de rest van de apparaten in mijn huis werken prima.
Iemand een mogelijke verklaring en tips hoe ik de oorzaak kan achterhalen?
Ik heb sinds een aantal weken een airco installatie in mijn huis, maar deze heeft tot nu toe niet voor problemen gezorgd. ik heb het idee dat het probleem zich voordoet sinds het noodweer van de afgelopen week maar heb niets gemerkt van een eventuele blikseminslag en de rest van de apparaten in mijn huis werken prima.
Iemand een mogelijke verklaring en tips hoe ik de oorzaak kan achterhalen?