Toon posts:

Upgrade PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Nieuwe onderdelen (als dit nog de moeite is) om mijn PC vlotter games te laten draaien.

Wat is je budget?
Maakt niet uit. Als ik er nieuwe onderdelen kan insteken of het niet meer de moeite is en ik beter direct een nieuwe koop. Ik verwacht geen 4k resolutie en +60FPS. Gewoon een deftige framerate op high/ultra op 1920x1080 indien mogelijk.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Afbeeldingslocatie: http://oi65.tinypic.com/iduqtc.jpg

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat wil je gaan spelen?
Videokaart zou m'n eerste insteek zijn om te upgraden, die kun je ook nog wel meenemen naar een nieuw systeem. Geheugen upgrade kan de moeite waard zijn, zeker omdat DDR3 niet teveel meer hoeft te kosten als je het 2e hands haalt.

Maar dat gaat natuurlijk afhalen wat je ermee wilt doen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PC is snel zat voor Patience dus je hoeft niet te upgraden :)

Maar, veel games kennen benchmarks op 1080p dus als je daar eerst eens naar kijkt, dan weet je wat je mogelijk nodig hebt. Ik gok zomaar een GPU en wat RAM maar nieuwere GPU's werken niet op je moederbord (want UEFI BIOS only) dus er is een kans (nadruk) dat je dan een nieuw moederbord (en nieuwe CPU en nieuw RAM) nodig hebt.

Zoals @TERW_DAN aangeeft; een tweedehands pad is misschien slimmer. Bijvoorbeeld (maar nog steeds zelf onderzoek doen): extra RAM, nieuwe PSU (misschien), GTX970 of RX480.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof