Hallo iedereen,
Ik heb echt geen idee waar mijn topic thuis hoort.
Dacht dat hier wel een goede plek was.
Het volgende is het probleem
Ik heb op een raspberry pi een homebridge installatie. Laatst heb ik 3 tuya gu10 lampen gekocht die je met de smartlife app aan kan sturen. Nu gebruik ik deze plugin. https://www.npmjs.com/package/homebridge-tuya-colorlight
En dit is mijn config:
{
"accessory": "TuyaColorLight",
"name": "lamp1",
"ip": "192.168.178.59", <- gevonden via mijn router (fritzbox)
"devId": "03462186ecfabc33079b",
"localKey": "eb673568795b9a68",
"deviceEnabled" : true
}
Ik krijg elke keer deze error
[2019-6-8 09:15:38] [Tuya Color Light - lamp1] Error communicating with device. Make sure nothing else is trying to control it or connected to it.
Ik weet toch echt vrij zeker dat ik niets anders heb dat bezig is om de lampen te besturen.
Iemand enig idee waarom deze lampen het niet doen? Of vooral waarom ik niet kan verbinden ermee?
Moet ik misschien mijn public ip gebruiken ipv local?
Edit:
Net public ip getest:
Error communicating with device. Make sure nothing else is trying to control it or connected to it.
Zelfde error dus.
Ik heb echt geen idee waar mijn topic thuis hoort.
Dacht dat hier wel een goede plek was.
Het volgende is het probleem
Ik heb op een raspberry pi een homebridge installatie. Laatst heb ik 3 tuya gu10 lampen gekocht die je met de smartlife app aan kan sturen. Nu gebruik ik deze plugin. https://www.npmjs.com/package/homebridge-tuya-colorlight
En dit is mijn config:
{
"accessory": "TuyaColorLight",
"name": "lamp1",
"ip": "192.168.178.59", <- gevonden via mijn router (fritzbox)
"devId": "03462186ecfabc33079b",
"localKey": "eb673568795b9a68",
"deviceEnabled" : true
}
Ik krijg elke keer deze error
[2019-6-8 09:15:38] [Tuya Color Light - lamp1] Error communicating with device. Make sure nothing else is trying to control it or connected to it.
Ik weet toch echt vrij zeker dat ik niets anders heb dat bezig is om de lampen te besturen.
Iemand enig idee waarom deze lampen het niet doen? Of vooral waarom ik niet kan verbinden ermee?
Moet ik misschien mijn public ip gebruiken ipv local?
Edit:
Net public ip getest:
Error communicating with device. Make sure nothing else is trying to control it or connected to it.
Zelfde error dus.
[ Voor 6% gewijzigd door Torac op 08-06-2019 11:21 ]