Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen SAJ Sununo omvormer PV

Pagina: 1
Acties:
  • 5.636 views

• Laptom
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 14:21
De SAJ Sununo omvormers zijn inmiddels al een 5 tal jaren op de Europese markt. Zijn er al wat dagelijkse ervaringen beschikbaar (betrouwbaarheid, efficientie, internet connectie, etc)?

Ik heb een erg aantrekkelijk aanbod voor 11 Canadian Solar panelen met een SAJ converter. Scheelt gewoon e500 met een SMA of een Growatt omvormer.

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Er zit een zoekfunctie in tweakers.
https://gathering.tweaker...umId%5B%5D=71&keyword=saj

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

• Laptom
Die weet ik inderdaad te vinden, maar ik kan niet zeggen dat daar veel gebruikers ervaringen op staan. Zeker niet van de laatste 3 jaar. Dus een update over de recente ervaringen wordt op prijs gesteld.

• Laptom
Niemand verders?

Dan zal het wel goed zijn ;-), klagen lukt de NL'ers namelijk wel.

• Laptom
Ik ben toch maar overstag gegaan en SAJ geinstalleerd. Tot nu toe geen klagen. Installatie is een eitje. Connectie met het web ook. Monitoring via de App was in 5min geregeld en tot nu toe geen rare dingen gezien.
Laten we hopen dat het zo blijft ;) .

• vinnydead
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 15:48
Heb ook gekozen voor een SAJ Sununo 4KW versie M dus met 2 strings installatie zonder problemen uitgevoerd en werkt nu reeds 4 maanden zonder problemen (heb wel 1 instelling moeten verzetten omdat hij stantaard ingesteld sond op 3.6Kw ipv 4)

• Laptom
Goed om te horen. Nu al sinds juli in gebruik en geen enkele issue gehad. Op 1 string aangesloten, mijn 11 panelen liggen altijd schaduwvrij.
Fijn systeem met goede low-light performance. Panelen liggen op west, maar in de ochtend voordat de zon opkomt start het systeem zich al op (natuurlijk bij lichtinval, maar voordat de zon zichtbaar is).

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:35
Aanbieder Zonneplan levert tegenwoordig een omvormer onder eigen naam. Dit is de Zonneplan One.
Na een kleine zoektocht kwam ik toevallig uit bij SAJ. Het blijkt dan de Zonneplan One exact overeenkomt met de verschillende omvormers van SAJ. Zowel de 1 Fase als de 3 Fase varianten

• Daniellatje
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik heb een error op mijn omvormer van de zonnepanelen, kan iemand mij aub helpen aan een firma dat daar mee werkt?

Hartelijk dank
Groetjes van Daniella

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Daniellatje schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:57:
Ik heb een error op mijn omvormer van de zonnepanelen, kan iemand mij aub helpen aan een firma dat daar mee werkt?

Hartelijk dank
Groetjes van Daniella
Het topic is helaas al wat ouder en ik weet niet of jouw vraag hier raakvlakken mee heeft. Open gerust een nieuw topic in DEI, maar dan met wat meer informatie (welke zonnepanelen, merk type omvormer, welke error).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.