Welk AM4 moederbord is goed.

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Vraag

• thijs96
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09-2025
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
De kwaliteit van de reacties hangt af van de hoeveelheid informatie die je geeft in de topicstart. Mijn advies: met pricewatch: Asus ROG Crosshair VII Hero (WiFi) koop je een goed AM4 bord.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

pricewatch: Asus Prime A320M-K

Prima bord voor het geld. Anders pak je het bord waar @Uszka mee kwam.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• DiDiza
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-02-2020
Als je iets meer invult zullen er tientallen reacties zijn waarvan je zeker weet dat ze aan je eisen voldoen. En dan doe ik graag mee :-)

• thijs96
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 21-09-2025
Ik had het topic perrongelijk al gepost sorry zonder uberhaupt al iets te schrijven

[ Voor 30% gewijzigd door thijs96 op 09-06-2019 03:44 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Dan kan die wel weer dicht :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.