Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xStunned
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:40
Mijn vraag
Ik zou graag willen weten of er ook online debitcards zijn die ik kan gebruiken in combinatie met Google Pay. (Ik wil graag een Google Stadia Founders edition kopen en kan bij betaalopties helaas alleen maar een creditcard/betaalpas invoeren.)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het enige wat ik heb gevonden tot nu toe is pay2d, alleen weet ik hier niet van of dit wel ondersteund wordt door Google aangezien ik op een review site zag dat deze kaart bijna nergens wordt geaccepteerd. Ik hoop dat èèn van jullie mij hier meer over kan vertellen.

Ik heb al gekeken of ik met Google giftcards mijn saldo kon opwaarderen en dat gebruiken, maar bij het opzoeken waar ik mijn google tegoed aan kan besteden kwam het volgende alleen naar boven:

Apps, boeken, films, muziek, abonnementen
Servicevoorwaarden voor Google Play-cadeaukaarten
Servicevoorwaarden voor Google Play-promotietegoed
Maximum limiet: € 2000 (EUR)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 12:25
Moet het perse een virtuele creditcard zijn? Een willekeurige Visa of Mastercard doet de truc toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStunned
Het liefst heb ik hem online, dan heb ik hem ook meteen in bezit. Het idee is ook dat ik hem maar eenmalig ga gebruiken dus dan vind ik het zonde om een fysieke kaart aan te vragen die uiteindelijk toch ligt te verstoffen en waar vaak wel jaarlijkse kosten aan zijn verbonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:23

Oekol

waka waka hey hey

https://www.3vcard.nl/

Dit is wat je zoekt. Succes d:)b
Zie dat ze de naam veranderd hebben, is nu onderstaand:
pay2d virtual
Gratis online Visacard
Simpel
Onmiddellijke beschikbaarheid. Registreer je snel, gemakkelijk en kosteloos via internet. Jouw pay2d account is meteen voor gebruik beschikbaar.

Safe
Beveiligde betaling. Geef internetfraude geen kans. Als een alternatieve online betaalmethode beschermt de pay2d virtual card jouw reguliere bankrekeningen en creditcards tegen onjuist gebruik.

Prepaid
Gemakkelijk op te waarderen. Verhoog het saldo van jouw pay2d virtual card via een bankoverschrijving, iDEAL of Betaal nu (Klarna) transactie.

[ Voor 131% gewijzigd door Oekol op 08-06-2019 07:38 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:46
Of MuchBetter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickk93
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-05 17:20
Revolut is een gratis optie, waarbij je direct een virtuele kaart krijgt. Je kan storten door geld over te maken naar het IBAN nummer dat je krijgt, ook dat is gratis.
Bij pay2d betaal je 2 euro voor het storten, maar dat kan dan wel met Ideal, waardoor het er direct opstaat. Met Revolut duurt dat een werkdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStunned
Ik dank u allen vriendelijk, hier kan ik wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:41

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xStunned
Ik heb het geprobeerd met pay2d, helaas accepteert Google Play deze kaart niet. Heeft me helaas 7 euro gekost om daar achter te komen maar het is niet anders. Nu maar een fysieke kaart aangevraagd bij de ABN Amro en hopen dat die binnenkort binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 07:58
N26 een optie?
Pagina: 1