Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTIJNSK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-05 16:32
Hi, Ik vrees dat ik niet op de juist plaats deze vraag stel, echter weet ik niet waar ik hem het beste kan plaatsten.

Ik heb voor mijn dochter die na de zomer naar het voorgezet onderwijs gaat de acer swift 3 bij bol.com gekocht
De budget laptop op tweakers best bug guide

pricewatch: Acer Swift 3 SF314-56-38KC

Ik ken mijn dochter een beetje en ik wil de laptop voorzien van een hardcover het zelfde als bij haar telefoon

https://www.smartphonehoe...r-cover-nokia-7-plus.html
zodat deze goed beschermd is.

zo iets als van iPearl mCover Hard Shell

voor mac zijn deze gemakkelijk te vinden, echter kan ik ze voor de swift 3 niet vinden.

Kan iemand mij in de juiste richting duwen.

Thanks

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-05 10:49
Ik heb even voor je gezocht maar ik kan ze ook nergens vinden, de kans is groot dat niemand ze maakt.

Een sleeve of tas is het enige alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MARTIJNSK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-05 16:32
Ik zat ook al te denken aan een sticker op de bovenkant van de laptop, echter zijn de randen niet echt beschermd.

Sleeve kan idd ook, echter zal hij daar niet altijd inzitten met het oog op het val gevaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Gelukkig laat je een laptop ook minder snel op de grond tetsen dan een telefoon, en mocht je een laptop laten vallen is de shell wel het minst waar je je druk om hoeft te maken, de kans is groter dat interne componenten stuk gaan dan bij een telefoon.

Daarnaast is het chassis vaak al de beschermende factor, ik zie in ieder geval errug weinig laptops met een glazen voor- èn achterkant.

[ Voor 23% gewijzigd door Wintervacht op 07-06-2019 15:51 ]

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.