Mails bij berichten V&A

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
Klopt het dat de mails bij berichten op advertenties bij V&A vertraagd binnenkomen? Ik heb daar iig wel last van, overige mails komen wel tijdig binnen zonder vertraging.

Voorbeeld:
- Bericht ontvangen op T-net om 22:23 op 6-6-2019
- Mail ontvangen in Gmail om 14:11 op 7-6-2019

Beste antwoord (via freggel op 07-06-2019 15:31)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er zijn een paar berichten een aantal dagen opgehoopt geraakt, die een paar uur geleden allemaal verwerkt werden. Dat zal vast bij jou de oorzaak zijn geweest.

Je titel en opmerking zijn echter enorm ruim gedefinieerd; alsof alle mails voor V&A trager komen. Is dat inderdaad het geval, of heb je nu slechts 1 voorbeeld?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Er zijn een paar berichten een aantal dagen opgehoopt geraakt, die een paar uur geleden allemaal verwerkt werden. Dat zal vast bij jou de oorzaak zijn geweest.

Je titel en opmerking zijn echter enorm ruim gedefinieerd; alsof alle mails voor V&A trager komen. Is dat inderdaad het geval, of heb je nu slechts 1 voorbeeld?

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-11 10:59
Ik heb meer voorbeelden, maar 1 leek me genoeg. :) Er waren er nog 2 specifiek bij mij (wat ook gelijk alle berichten waren, zo populair ben ik niet), maar het lijkt inderdaad nu weer goed te gaan! Net kreeg ik weer een bericht en vrijwel direct de mail, helemaal fijn dus!