Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Egardia lanceert voordeelbundel: "Egardia + Philips Hue"

Pagina: 1
Acties:

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
2 dagen geleden stuurde ik deze email naar Egardia. De Belgische tak van "NVA Security Group", die oa. in Nederland bekend is als "Woon Veilig".
Ik voel mij als Belg serieus benadeeld ten opzichte van de Nederlandse klanten. In Nederland zijn er divere promoties zoals een gratis camera of een gratis HUE starterskit terwijl we in Belgie momenteel geen enkele korting krijgen.

Ik zou graag een zeer uitgebreide installatie van jullie kopen met extra sensors, afstandsbedieningen, rookmelders, enz... Maar dan wil ik wel dezelfde service krijgen als mijn geburen die 50 kilometer verder wonen...
Wat volgde:
  • De dag zelf kreeg ik telefoontje van de klantendienst dat men begrip had voor mijn "klacht". De medewerker ging het voorleggen aan zijn overste.
  • Een dag later kreeg ik opnieuw telefoon met de mededeling van dezelfde medeweker dat zijn overste ook niet begreep waarom er zo'n prijsverschil was tussen Nederland en Vlaanderen. Hij ging het direct voorleggen aan de marketing-afdeling. Men liet mij ook weten dat de producten identiek waren, net zoals de dienstverlening aangezien de meldkamer zich ook in Nederland bevindt.
  • Vandaag krijg ik het goede nieuws te horen dat ik als Vlaming nu kan bestellen aan dezelfde voorwaarden als een Nederlander. Ik heb mijn bestelling nadien direct geplaatst. Na de aankoop werd mij ook kosteloos een kopersbescherming van 30 dagen aangeboden
Nog nooit heb ik geweten dat een bedrijf zo snel en efficient een opmerking van een consument ter harte neemt en direct de gewenste verbetering doorvoert. Petje af! _/-\o_

https://www.egardia.com/product/type/147

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!