Product opnieuw aangeboden

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:16
Beste mods, beste Tweakers,

Afgelopen maandag 3-6 juni heb ik de veiling van een macbook air "gewonnen". Ik natuurlijk blij.
Aan de hand hiervan heb ik de gebruiker Maarten1076 een berichtje gestuurd, in zijn reviews valt terug te lezen dat hij sloom kan reageren. Ondanks dat ik hem op een kort termijn graag in gebruik wens te nemen, heb ik geduldig op zijn reactie gewacht.

Woensdag 17 uur kwam zij reactie, hierbij de felicitaties en de vraag wat mij zou schikken qua langskomen. Hier heb ik binnen 30 min, met mijn beschikbaarheid op gereageerd.
Maar deze ochtend keek ik op zijn profiel omdat ik nog geen reactie had en tot mijn verbazing heeft hij hetzelfde artikel opnieuw online gezet, met daarin de tekst "Wegens niet reageren eerdere bieder, opnieuw in de verkoop." Terwijl ik netjes heb gereageerd op zijn berichten.

Ik heb hem hierover een berichtje gestuurd met mijn telefoonnummer, met de vraag of hij met mijn op die manier contact kan opnemen. Ik wacht nu zijn reactie af.

Aan jullie hierbij de de vraag of het mogelijk is dat het nieuwe aanbod offline gehaald kan worden tot dat ik wel reactie heb gekregen van de gebruiker. Zodat dit netjes afgehandeld kan worden.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi. Wij bemoeien ons niet met de advertenties in dit soort zaken. Het is aan de verkoper te bepalen of hij zijn advertentie online wil hebben of niet. Je zult dus echt even moeten wachten op zijn reactie.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Snap wel wat @fyr0 bedoeld. Hij begint dus gewoon elke keer opnieuw een veiling als het bedrag volgens hem te laag is en geeft dan gewoon aan dat de winnaar van de vorige veiling niet heeft gereageerd...

ja zo kan ik het ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:07
Knee-Buckler schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:33:
Snap wel wat @fyr0 bedoeld. Hij begint dus gewoon elke keer opnieuw een veiling als het bedrag volgens hem te laag is en geeft dan gewoon aan dat de winnaar van de vorige veiling niet heeft gereageerd...

ja zo kan ik het ook...
Ja zo dacht ik het dus ook. Shit veiling is te laag.. nou ik reageer gewoon zelf traag en uiteindelijk niet en dan zeg ik wel dat de koper niet heeft reageert.

TS is het huidige bod al hoger dan jouw vorige win-bod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
@stijn1309 nee hij staat nu nog maar op 814 ofzo...

Dit is nu al de derde keer dat die opnieuw aangeboden wordt.. zijn gewoon slechte zaken wat hier gebeurd..

Bij de veiling van TS stond het er al in, dat is dus al 1 keer, en nu staat het bij de nieuwe er ook in.. Dus dan zouden beide winnaars niet gereageerd hebben... en dus is dit de derde veiling voor hetzelfde product.. 8)7 8)7 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door Knee-Buckler op 07-06-2019 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@fyr0 Een veiling hier in niet bindend. (zie er het nut ook niet van als het niet op 1 euro start)
Het is niet netjes zo naar jou te communiceren.(dan wel niet direct) je ziet zelf dat er een vermeding staat bij nieuwe advertentie.(waarschijnlijk naar jou )

@Verwijderd ?

(nu ineens is de advertentiestatus verkocht)

[ Voor 7% gewijzigd door Hackus op 07-06-2019 12:37 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-09 07:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Zijn profiel kan ook niet echt schaden, gezien het 0 reacties en dat soort dingen heeft. Zo heeft een veilig weinig effect op iemands profiel natuurlijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.