Toon posts:

Asus V7700 of Hercules GF2 64mb!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik een dezer dagen een GF2 met 64 mb wil aanschaffen, wil ik graag even wat meningen van mensen die ervaring hebben met deze kaarten en hoe ze presteren (Overclockbaarheid, bugs ,Problemen etc.)!!!
Tevens wilde ik weten of de Hercules kaart ook met de Nvidia Reference Drivers werkt aangezien deze niet in het rijtje ondersteunde kaarten voorkomt. :) :) [img]http:/ /gathering.tweakers.net/g/smilies/smile.gif[/img]

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb zelf een uitstekende ervaring met de Prophet2 64 mb, mem. loopt probleemloos op 200mhz (effectief400 mhz), kan zelfs naar de 405/410 voordat glitches verschijnen.
Hij loopt gewoon op reference drivers, maar dat is bijna met alle kaarten van Nvidia zo, al is het mogelijk dat je dan kaartspecifieke features mist, zoals TVout ect.
IK heb nog niet 1 enkel probleem met deze kaart gehad, ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met welke kaart dan ook, maar ik kies het zooitje dan ook altijd zorgvuldig uit na enkele revieuws gelezen te hebben.
Of dat je 64 mb wilt hebben, is ieder zijn eigen keus, maar het belangerijkste feit is misschien wel het merk geheugen dat op deze 64 mb zit, nl Hyundai en dit is weer wat makkelijker over te klokken dan de Infenion batches.
Al met al een beest van een kaart waamee je alles uit de huidige games kan trekken, hij kost wel een paar duiten, maar dan heb je ook wat :)

Niet op voorraad.