I believe what I want to Believe
clusteren ?
moet je ff rondkijken naar beowulf ofzo
moet je ff rondkijken naar beowulf ofzo
Ja, clusteren, beowulf ziet er goed uit maar draait het ook op nt en win9x? Ik heb wel een paar linux bakken maar ik wil ook de microsoft boxen bebruiken
Met win2k en linux kan je clusteren.. maar dan moet je wel op alle bakken win2k of linux hebben... niet door elkaar dus
Oh Ja?? Een vriend van me heeft het in twee uur gefixed met wat pc'tjes op school. Een BeoWulf Clustertje, gebaseerd op RedHat 7.1Op vrijdag 27 juli 2001 17:35 schreef DarIPP het volgende:
Met Linux kun je clusteren is alleen heel veel werk
Damn, waarom lukt dat soort dingen nou alleen bij vrienden en nooit eens bij ons zelf
Een cliche is ooit origineel begonnen
Oke, ik denk wel dat ik het of op win2000 of op linux gaat werken maar beide?
Ik was er bij, en die gast is gewoon tering goed met linux. En als je het niet gelooft geloof je het niet, boeie.Op vrijdag 27 juli 2001 20:16 schreef koekum het volgende:
Damn, waarom lukt dat soort dingen nou alleen bij vrienden en nooit eens bij ons zelf
Verwijderd
zou ik ook wel willen wetenOp maandag 30 juli 2001 19:38 schreef ReseT het volgende:
Hoe moet je met win2k clusteren??
maakt niet uit wat voor cpu's het zijn?? (heb hier PII en PIII)
"Volgens mij moeten de PC's vrijwel identiek zijn"
Waarom?
Voor W2k in ieder geval niet.
(en voor Linux verwacht ik dat ook niet)
Waarom?
Voor W2k in ieder geval niet.
(en voor Linux verwacht ik dat ook niet)
nee hoor, denk alleen dat het os gelijk moet zijn
edit: te laat
edit: te laat
Verwijderd
Het ligt er aan wat voor taak je wilt gaan 'distribueren'
Met 3DSMax renderen op meerdere PC's aan het NT of Win2k netwerk is redelijk simpel.
Met 3DSMax renderen op meerdere PC's aan het NT of Win2k netwerk is redelijk simpel.
Verwijderd
hallo 
wat wil je er eigenlijk mee doen? een jaar of 8 geleden zat ik op een stuk of 10 HP9000/735's tegelijk fractals te maken, zonder clustering of wat. gewoon 1 daemon bouwen die voor clients een chunk rekenwerk geeft en de data verzameld (eigenlijk waren de rekenprogramma's daemons die door de enkele client gequeryd werden).
dus, bottomline, wat wil je ermee doen? mijn fractalproggie werkte ook op Linux (SLS 0.98pl6) en een DEC VAX...
misschien kun je makkelijker de source van
aanpassen?
wat wil je er eigenlijk mee doen? een jaar of 8 geleden zat ik op een stuk of 10 HP9000/735's tegelijk fractals te maken, zonder clustering of wat. gewoon 1 daemon bouwen die voor clients een chunk rekenwerk geeft en de data verzameld (eigenlijk waren de rekenprogramma's daemons die door de enkele client gequeryd werden).
dus, bottomline, wat wil je ermee doen? mijn fractalproggie werkte ook op Linux (SLS 0.98pl6) en een DEC VAX...
misschien kun je makkelijker de source van
Ik wil het eigenlijk alleen uitproberen, ben dan een ervaring rijker
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Pagina: 1