Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MSI GL63 9SE-481BE van €1800 naar €1300 en weer terug €1800

Pagina: 1
Acties:

• Adnihil
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-12-2020
Hello,

Een dag of twee geleden zag ik dat deze laptop op enkele websites rond de 1300 euro werd verkocht. Ik vond het bizar dat de prijs zo laag was aangezien vergelijkbare laptops 1800 euro kosten. Vandaag keek ik nog eens en zag ik dat de prijs terug is gestegen naar ~1800 euro.

Nu vraag ik me af hoe dit komt? Werd hij ergens aan de verkeerde prijs verkocht en pasten de andere websites hun prijzen hier aan aan?
Volgens de prijsontwikkeling was de prijs al sinds 11 mei plots gedaald naar 1300 euro.
Is het mogelijk dat de prijs in de nabije toekomst terug gaat dalen naar 1300 euro, of heb ik mijn kans gemist?
Gebeuren dit soort dingen vaker? Het is de eerste keer dat ik zo iets zag.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59
Dat ding is sinds begin mei op de markt. Daar wordt echt nog niet opeens € 500 vanaf gehaald.

Dat is gewoon een foute melding in de Pricewatch geweest. Een bedrijf die een verkeerde laptop aan dit product had gekoppeld.

Wat ook kan is dat de distributeur/importeur de verkeerde verkoopprijs heeft gehanteerd, waardoor veel bedrijven die hier automatisch hun prijs op baseren opeens ook met belachelijke prijzen komen.

• Adnihil
De prijs was op meerdere websites wel degelijk ~1300 euro (niet enkel op Pricewatch), dus dan zal het het tweede geweest zijn. Jammer, kans gemist! Dacht wel al dat het zo iets was maar had nog hoop dat voor één of andere rede de prijzen van laptops fel aan het dalen waren :+

• Adnihil
Prijs is terug verlaagd, nu aan 1250 euro bij Vandenborre.
https://www.vandenborre.b...ybride/msi-gl63-9se-481be

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:20
Adnihil schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 09:55:
De prijs was op meerdere websites wel degelijk ~1300 euro (niet enkel op Pricewatch), dus dan zal het het tweede geweest zijn. Jammer, kans gemist! Dacht wel al dat het zo iets was maar had nog hoop dat voor één of andere rede de prijzen van laptops fel aan het dalen waren :+
Dat zijn shops die automatisch prijzen publiceren op basis van prijslijsten van dezelfde distributeurs.
Als de distro een foutje heeft, dan volgen al die shops. Er zijn verschillende uitvoeringen van de GL63.
Dus ik vermoed dat de prijs van een andere uitvoering per ongeluk aan de duurder hebben gekoppeld.

Maar leveren gaan ze waarschijnlijk niet doen voor die prijs.

[ Voor 12% gewijzigd door PROnline op 24-06-2019 14:50 ]