In een eerder topic kwam mijn Huawei P8 lite ter sprake waarbij de Wi-Fi het begeven heeft. Daar is niks meer aan te doen. De laatste redding was wellicht terug gaan naar fabrieksinstellingen. Van te voren heb ik een back-up gemaakt naar mijn PC met de Huawei tool voor de PC (via Exporteren) omdat ik de telefoon niet rechtstreeks kon benaderen via de Verkenner (foutje van mezelf). Daarna telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen. Er verdwenen echter geen bestanden van de telefoon, zowel de WhatsApp directory als alle foto's zijn nog gewoon aanwezig. En met alles er nog in. Bij WhatsApp had ik verder eerst een lokale back-up gemaakt, mijn data bundel is te klein om dit via 4G te doen.
Als ik WhatsApp nu opnieuw installeer wordt de back-up gevonden op de telefoon, echter met een onzinnige datum (1970 of zoiets) en een grootte van 0. Dat gaat dus niet goed. Ik heb 2 vragen:
- waarom is de telefoon niet echt leeg gemaakt?
- hoe krijg ik de back-up alsnog terug in WhatsApp?
Als ik WhatsApp nu opnieuw installeer wordt de back-up gevonden op de telefoon, echter met een onzinnige datum (1970 of zoiets) en een grootte van 0. Dat gaat dus niet goed. Ik heb 2 vragen:
- waarom is de telefoon niet echt leeg gemaakt?
- hoe krijg ik de back-up alsnog terug in WhatsApp?