Beste Tweakers,
Ik ben bezig met het bouwen van onderstaande PC:
Nu loop ik tegen het probleem aan dat deze geen beeld geeft bij het opstarten van de PC.
Het lijkt wel of de asrock b450m pro4-f vastloopt, want ook het toetsenbord doet na ongeveer 5 seconden geen lampjes meer uit en aan bij bijvoorbeeld de caps die ingedrukt wordt.
Zijn er meer die ervaring hiermee hebben?
We hebben al geprobeerd alle kabels los te halen en opnieuw te beginnen, maar ook het geheugen eruit te halen en opnieuw erin te zetten.
alleen de videokaart zit er nog niet in dus we proberen het met de videoaansluiting op de ASRock.
Ik ben ook een beetje gestrand dus mocht ik dingen zijn vergeten qua uitleg of jullie vragen hebben over de situatie verneem ik dat graag.
Ik ben bezig met het bouwen van onderstaande PC:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4-F | € 69,- | € 69,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X 6G | € 320,99 | € 320,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 73,01 | € 73,01 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 51,90 | € 51,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN500 500GB | € 75,- | € 75,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 770,75 |
Nu loop ik tegen het probleem aan dat deze geen beeld geeft bij het opstarten van de PC.
Het lijkt wel of de asrock b450m pro4-f vastloopt, want ook het toetsenbord doet na ongeveer 5 seconden geen lampjes meer uit en aan bij bijvoorbeeld de caps die ingedrukt wordt.
Zijn er meer die ervaring hiermee hebben?
We hebben al geprobeerd alle kabels los te halen en opnieuw te beginnen, maar ook het geheugen eruit te halen en opnieuw erin te zetten.
alleen de videokaart zit er nog niet in dus we proberen het met de videoaansluiting op de ASRock.
Ik ben ook een beetje gestrand dus mocht ik dingen zijn vergeten qua uitleg of jullie vragen hebben over de situatie verneem ik dat graag.