Games; win98, win2K of beide

Pagina: 1
Acties:

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27
Goede dag,

ik weet het:(, er zijn al meerdere malen vragen gesteld over dit onderwerp. Echter de meeste zijn reeds oud of niet relevant voor mij. Ik heb sinds vandaag 2 harde schijven. Ik werk veel met de gebruikelijke (en minder gebruikelijke) programma's. Enkele moeten draaien op W2K. Ook game graag (UT-TO). Ik overweeg alleen W2K te instaleren. Is dit verstandig of moet ik toch vanwege de games win98 erbij houden??:?

PIII500, 256MB, TNT2Ultra

Verwijderd

win2k, tegenwoordig draaien alle games daar wel onder.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Windows 2000 IS nog steeds geen echt die-hard gamers OS maar je kunt wel steeds meer tot bijna alles gewoon draaien. Je hebt alleen iets vaker last van vage driverproblemen maar daar is overheen te komen.
Zeker als je vooral nieuwere spellen speelt kun je best voor win2k only gaan imho.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ik heb win2k voor applicaties en win98 voor games en demo's, etc. Werkt perfect. Vooral handig dat ik alleen win98 hoef te formateren als ik de troep kwijt wil.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Voor spellen win98
Voor content creation: win2k...

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Doe jezelf een plezier en installeer dan (in geval van twijfel) beide OS-sen. Mocht je na een maand geen gebruik van Win98 meer maken, dan knikker je deze gewoon eraf. Of je houdt hem gewoon lekker op je HD (je weet maar nooit). Voor de schijfruimte hoef je het tegenwoordig niet meer te laten... ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Be cool
Be illegal
0wn Windows Xp :P
In opengl iets sneller...

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27
Op vrijdag 27 juli 2001 12:36 schreef udenjpg het volgende:
Ik heb win2k voor applicaties en win98 voor games en demo's, etc. Werkt perfect. Vooral handig dat ik alleen win98 hoef te formateren als ik de troep kwijt wil.
Ik geloof dat ik beide systemen maar instaleer. Als je echter win98 verwijder zoals hierboven genoemd, dan zit je toch in de problemen met booten / dual boot ??

Verwijderd

ik heb win2000 en winme geinstalleerd op de computer, hoewel de meeste spellen wel draaien onder w2k ben ik toch verplicht om soms winme op te starten voor spellen, tony hawk pro skater & gta2 werken namelijk (bij mij) niet onder w2k.

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Bij mij werkt alles onder w2k, soms zelfs sneller als op w98, en over ME zullen we het helemaal niet hebben :) .

Steam

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Op vrijdag 27 juli 2001 13:21 schreef Snoes het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik beide systemen maar instaleer. Als je echter win98 verwijder zoals hierboven genoemd, dan zit je toch in de problemen met booten / dual boot ??
Ja, maar daar is gewoon omheen te werken, inet staat er vol mee.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 20:05

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

net 2k geinstald draait top! start allemaal wat langzaamer op maar daarvoor heb je wel een hoop stabiliteit terug!!!

gta2 doet het niet... en q3 bij mij niet wat ik heb geen gewoon op andere partitie draaien en bla bla moet het ff opnieuw installe :)

2k doen ff wachten voor dingen maarja 5sec? who cares

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Hmmm, q3 werkt hier wel. GTA2 week niet.

Steam

Pagina: 1