Heb zeven jaar geleden mijn huidige pc in elkaar gezet en nu wordt het tijd om iets nieuws te bakken. Graag hoor ik van jullie of ik met deze onderdelen in de juiste richting zit.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren in Visual Studio en tekstverwerken, internetten en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis heb ik liggen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geheel komt in de woonkamer te staan dus klein en stil heeft mijn voorkeur. De behuizing die nu in de lijst staat heeft een window, dat vind ik dan wel weer geinig.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk hoop ik dat alle juiste componenten in de lijst staan en het niet beter kan
Maar als er een betere/goedkopere/snellere/stillere/mooiere selectie mogelijk is, hoor ik dat graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren in Visual Studio en tekstverwerken, internetten en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis heb ik liggen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geheel komt in de woonkamer te staan dus klein en stil heeft mijn voorkeur. De behuizing die nu in de lijst staat heeft een window, dat vind ik dan wel weer geinig.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk hoop ik dat alle juiste componenten in de lijst staan en het niet beter kan
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700 Wraith Boxed | € 218,01 | € 218,01 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM DSP OEI | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3000C16 | € 73,05 | € 73,05 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 81,04 | € 81,04 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A1000 240GB | € 40,15 | € 40,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 629,05 | ||