Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 72% gewijzigd door br00ky op 06-06-2019 08:50 ]
Dan zou ik eens WIC-reset downloaden en de trial uitproberen. De trial is te activeren door als licentiecode "trial" mee te geven, als er om een licentiecode gevraagd wordt. Houdt er wel rekening mee, dat je de sponzen eigenlijk schoon moet maken. Dat is overigens een kwestie van loshalen en dan in een bak met (warm) water leggen. Ik ben overigens wel benieuwd naar het resultaat. Ik vraag me oprecht af hoe betrouwbaar WIC-reset is.Anoniem: 661665 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:12:
Ik heb de diverse methodes die op google staan in de service mode uitgeprobeerd, tevens V3400 software geladen en gestart maar maar krijg het niet opgelost
Tevens canon service gebeld maar die geven als oplossing een nieuwe printer kopen, een treurig advies,
voor een op te lossen probleem.
Henk de Rooy
Welke foutmeldingen geeft WIC reset dan? En heb je al geprobeerd om een key te kopen? Ik ben trouwens achter een nieuwe manier gekomen om de printer te resetten. Geen idee of het ook voor dit model werkt. In de volgende 2 links wordt uitgelegd wat je moet doen:Anoniem: 661665 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:32:
Helaas, WICreset kan de teller ook niet resetten, het programma herkent de printer wel maar
geeft enkel foutboodschappen, en de trial code is niet voor Canon printers zegt de tekst op de
website, maar toch bedankt voor de reactie.
[ Voor 38% gewijzigd door hoi1234 op 16-06-2019 14:34 . Reden: links toegevoegd, n.a.v. nieuwe informatie ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq