Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Wie kan mij helpen

Ik zou graag een aantal dimbare led spots dimmen op 2 vaste niveaus bij wijze van als het donker word dat ze dan op 20% aan gaan en dan als er iemand binnen komt dat hij dan naar 100% gaan door middel van een beweging sensor en dan langzaam van 20 naar 100%

kan dat met een Google home?

Gr harwin

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 20:15
Vraag ik me af, lijkt me meer iets om in te kunnen regelen in de philips hue app.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Hulleman schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:34:
Vraag ik me af, lijkt me meer iets om in te kunnen regelen in de philips hue app.
Dat zou kunnen werken. Als hij iets van Hue heeft. Het werkt niet als hij Tradfri, xiaomi, osram of Kaku heeft

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:20:
Hallo

Wie kan mij helpen

Ik zou graag een aantal dimbare led spots dimmen op 2 vaste niveaus bij wijze van als het donker word dat ze dan op 20% aan gaan en dan als er iemand binnen komt dat hij dan naar 100% gaan door middel van een beweging sensor en dan langzaam van 20 naar 100%

Gr harwin
Neen, dat kan niet. Google Home heeft (nog) geen automation-achtige dingen. Alles gaat dus op basis van stembesturing.

Home Assistant configuratie

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 23:20:
Hallo

Wie kan mij helpen

Gr harwin
Ik raad je aan voor dergelijke zaken naar bijvoorbeeld Home Assistant of Domoticz te kijken. Of eventueel naar Homey.