Elk advies welkom al een tijdje bezig om nieuwe pc uit te zoeken denk dat ik er zo ben maar hoor graag advies voor beter.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk en games. Wil een pc met goede performance ook voor games, maar verder kan ik niet specifieker zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200,- en 1600,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee compleet nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Misschien is de voeding wat overkill, maar de prijzen verschillen niet veel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteits merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N.v.t..
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?
Heb onderzoek gedaan, maar hoor graag goede adviezen of suggesties. Geld is opzicht geen probleem maar wil een goede pc net onder max zonder het duurste van het duurste. Wel graag kwaliteits merken. Hoor graag goede adviezen of suggesties voor deze build. Advies over de videokaart en het geheugen 16 of 32g. En of de processor cooler genoeg is voor overclocken, of dat ik de noctua of dark rock pro beter kan kiezen. Alvast bedankt
Mijn build nu:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk en games. Wil een pc met goede performance ook voor games, maar verder kan ik niet specifieker zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1200,- en 1600,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee compleet nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Misschien is de voeding wat overkill, maar de prijzen verschillen niet veel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteits merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
N.v.t..
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?
Heb onderzoek gedaan, maar hoor graag goede adviezen of suggesties. Geld is opzicht geen probleem maar wil een goede pc net onder max zonder het duurste van het duurste. Wel graag kwaliteits merken. Hoor graag goede adviezen of suggesties voor deze build. Advies over de videokaart en het geheugen 16 of 32g. En of de processor cooler genoeg is voor overclocken, of dat ik de noctua of dark rock pro beter kan kiezen. Alvast bedankt
Mijn build nu:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 293,50 | € 293,50 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix X470-F GAMING | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire PULSE Radeon RX Vega56 8G HBM2 | € 301,09 | € 301,09 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,65 | € 60,65 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair Air Series AF120 LED (2018) White Triple Pack, 120mm | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | Ventilatoren | Corsair Air Series SP140 LED Red High Static Pressure 140mm Fan Twin Pack | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 QVO 1TB | € 107,39 | € 107,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.280,49 | ||
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2019 23:16 ]