Hallo,
Ik wil samen met mijn vader een Gaming Computer bouwen. Daarvoor heb ik gespaard, en ben al aan het zoeken op Megekko voor componenten. Ik heb zelf geen ervaring met het bouwen van computers, en van mijn vader is het al vele jaren geleden dat hij er een gebouwd heeft.
Hierbij mijn vraag of de volgende componenten goed met elkaar kunnen werken, en of deze componenten een verstandige keuze zijn. Ik ben zelf niet opzoek naar het beste van het beste. Ik wil geen super realistische games spelen. De meeste games die ik erop wil spelen kan mijn laptop nog nauw aan, maar wil die games wel op een mooie resolutie spelen zonder "Lags". Denk hierbij aan de spellen: GTA V, Flight Simulator X, Lockheed Martin Prepar3d, X-Plane 11 en PAYDAY 2. Mijn budget loopt tussen de 1300 - 1500 Euro. Headset, muis, toetsebord en monitor (LG 34um57) heb ik al. Het gaat om de volgende componenten:
CPU:
Intel Core i5 9600K processor
GPU:
Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming Videokaart
RAM:
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x16GB 3000 - [CMK32GX4M2D3000C16] Geheugenmodule
CPU Cooling:
be quiet! CPU Cooler Dark Rock Pro 4
Voeding:
Corsair RM550x PSU / PC voeding
SSD:
Samsung 970 EVO Plus 500GB M.2 SSD
Moederbord
Gigabyte Z390 AORUS ULTRA moederbord socket 1151
Alvast supper bedankt voor de moeite.
Ik wil samen met mijn vader een Gaming Computer bouwen. Daarvoor heb ik gespaard, en ben al aan het zoeken op Megekko voor componenten. Ik heb zelf geen ervaring met het bouwen van computers, en van mijn vader is het al vele jaren geleden dat hij er een gebouwd heeft.
Hierbij mijn vraag of de volgende componenten goed met elkaar kunnen werken, en of deze componenten een verstandige keuze zijn. Ik ben zelf niet opzoek naar het beste van het beste. Ik wil geen super realistische games spelen. De meeste games die ik erop wil spelen kan mijn laptop nog nauw aan, maar wil die games wel op een mooie resolutie spelen zonder "Lags". Denk hierbij aan de spellen: GTA V, Flight Simulator X, Lockheed Martin Prepar3d, X-Plane 11 en PAYDAY 2. Mijn budget loopt tussen de 1300 - 1500 Euro. Headset, muis, toetsebord en monitor (LG 34um57) heb ik al. Het gaat om de volgende componenten:
CPU:
Intel Core i5 9600K processor
GPU:
Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming Videokaart
RAM:
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x16GB 3000 - [CMK32GX4M2D3000C16] Geheugenmodule
CPU Cooling:
be quiet! CPU Cooler Dark Rock Pro 4
Voeding:
Corsair RM550x PSU / PC voeding
SSD:
Samsung 970 EVO Plus 500GB M.2 SSD
Moederbord
Gigabyte Z390 AORUS ULTRA moederbord socket 1151
Alvast supper bedankt voor de moeite.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2019 22:42 . Reden: Moederbord vergeten erbij te zetten. ]