Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers, ik heb een probleem Ik heb per ongeluk QEMU of bffm mode aan gezet op mijn Nokia 5 met deze app, https://play.google.com/s....kasitskyi.hiddensettings Het zit in een still stand bootloop dat betekent dat het wel opstart maar de nokia logo blijft maar zitten op het scherm en speelt niet de nokia ringtone af. Ik heb geprobeert om ADB en fastboot te gebruiken om het te starten in recovery mode maar dat werkt niet HELP MIJ A.U.B :'( wie dit fix't is een engel O-) Ik zal je eeuwig bedanken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en waarom is er geen optie om een thread te mankeren als help/support?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:24:

Want? Je hebt de keuze "discussie" of "vraag". En als je een vraag stelt, is het toch voor hulp in dit geval want je komt er niet uit?

Maar, ik vond https://www.getdroidtips....-unroot-firmware-nokia-5/ als suggestie om een "bricked" device mogelijk weer werkend te krijgen. De linkjes in het artikel verwijzen mogelijk naar verouderde versies van de betreffende software / firmware dus misschien kan je een iets recenter artikel / tutorial / downloadje zelf opsnorren?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:29:
[...]

Want? Je hebt de keuze "discussie" of "vraag". En als je een vraag stelt, is het toch voor hulp in dit geval want je komt er niet uit?

Maar, ik vond https://www.getdroidtips....-unroot-firmware-nokia-5/ als suggestie om een "bricked" device mogelijk weer werkend te krijgen. De linkjes in het artikel verwijzen mogelijk naar verouderde versies van de betreffende software / firmware dus misschien kan je een iets recenter artikel / tutorial / downloadje zelf opsnorren?
Ik heb een linux bestuurings systeem en mijn telefoon is 100% up-to-date :| :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:29:
[...]

en nokia heeft dat gepatch'd

Wil je in een post reageren i.p.v. op in twee? Meerdere posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 06-06-2019 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:24:
Hallo tweakers, ik heb een probleem Ik heb per ongeluk QEMU of bffm mode aan gezet op mijn Nokia 5 met deze app, https://play.google.com/s....kasitskyi.hiddensettings Het zit in een still stand bootloop dat betekent dat het wel opstart maar de nokia logo blijft maar zitten op het scherm en speelt niet de nokia ringtone af. Ik heb geprobeert om ADB en fastboot te gebruiken om het te starten in recovery mode maar dat werkt niet HELP MIJ A.U.B :'( wie dit fix't is een engel O-) Ik zal je eeuwig bedanken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dit al geprobeerd?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij wanneer ik het oplaad blijft het bij de nokia logo en niet de batterij animatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Een app voor het laatst geüpdate in maart 2014 installeren op Android 8.0.1 of Android 9 en dan verbaasd zijn dat je, je toestel bricked. Chapeau, zelfs terwijl er op de play pagina nog een waarschuwing staat.

Je hebt geen Linux besturingssysteem, je telefoon draait op Android & geen Linux distro.
Enige oplossing is je firmware opnieuw flashen & Nokia heeft geen (officiële) images van het OS online staan. Terug naar de winkel dus..

[ Voor 35% gewijzigd door LocK_Out op 06-06-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LocK_Out schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:07:
Een app voor het laatst geüpdate in maart 2014 installeren op Android 8.0.1 of Android 9 en dan verbaasd zijn dat je, je toestel bricked. Chapeau, zelfs terwijl er op de play pagina nog een waarschuwing staat.

Je hebt geen Linux besturingssysteem, je telefoon draait op Android & geen Linux distro.
Enige oplossing is je firmware opnieuw flashen & Nokia heeft geen (officiële) images van het OS online staan. Terug naar de winkel dus..
Is er nog wat aan te doen? ;( 8)7
Pagina: 1