Ik heb 128MB CAS2 Dane-Elec mem in m'n Asus CUSL2 met PIII-1GHz. Ik draai onder win98SE.
Is er in de regel veel verschil als ik er een identiek reepje bijprik?
Is er in de regel veel verschil als ik er een identiek reepje bijprik?
Verwijderd
Kun je hiermee ophouden aub... beetje smeken om bedankjes. Behulpzaam ok, maar hierZeg maar dankjewel DeX...
Jij weer??? Wat heb je tegen me?Op vrijdag 27 juli 2001 12:29 schreef Courage het volgende:
[..]
Kun je hiermee ophouden aub... beetje smeken om bedankjes. Behulpzaam ok, maar hierik een beetje van.
Dex probeerd enkel maar te zeggen: UTMFS. Gewoon belachelijk dat DEX het allemaal voor moet kouwenOp vrijdag 27 juli 2001 12:29 schreef Courage het volgende:
[..]
Kun je hiermee ophouden aub... beetje smeken om bedankjes. Behulpzaam ok, maar hierik een beetje van.
20*350ZO45°
Hij bedoelde waarschijnlijk: UTFS!Op vrijdag 27 juli 2001 12:29 schreef Courage het volgende:
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Hey! ik Moet Niks natuurlijk.. maar ik doe het graag... Voor iedereen behalve courage...Op vrijdag 27 juli 2001 12:31 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Dex probeerd enkel maar te zeggen: UTMFS. Gewoon belachelijk dat DEX het allemaal voor moet kouwen
Verwijderd
Ik vraag er niet om.. maar vaak is het zo dat ik veel topics voor iemand heb gevonden en dan zegt ie: Wat moet ik hiermee? ik ga niet al die topics doorzoeken. dan heb IK zoiets vanOp vrijdag 27 juli 2001 12:33 schreef Courage het volgende:
offtopic:
Ik heb helemaal niets tegen je, behulpzaam zijn wordt helemaal gewaardeerd, echt waar, maar je hoeft toch niet te vragen om bedankjes
ik heb daar echt geen probs mee hoor...Op vrijdag 27 juli 2001 12:33 schreef Courage het volgende:
offtopic:
Ik heb helemaal niets tegen je, behulpzaam zijn wordt helemaal gewaardeerd, echt waar, maar je hoeft toch niet te vragen om bedankjes
Verwijderd
Jij weet toch niet van te voren of hij/zij dat gaat zeggen ? Nee dus, en hoef je ook niet om een bedankje te vragen, wat je indirect WEL doet.Op vrijdag 27 juli 2001 12:35 schreef DeX het volgende:
[..]
Ik vraag er niet om.. maar vaak is het zo dat ik veel topics voor iemand heb gevonden en dan zegt ie: Wat moet ik hiermee? ik ga niet al die topics doorzoeken. dan heb IK zoiets van
Mooi! Dankjewel voor je ondersteuning.. Ik zal de Seek and Destroy regel proberen te handhaven.Op vrijdag 27 juli 2001 12:36 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
ik heb daar echt geen probs mee hoor...
als ie iets voor mij zou opzoeken, zou ik hem daar ook zeker voor bedanken
Verwijderd
Courage, je kent vast wel het concept van een retorische vraag. Nou, dan moet het je vast niet zoveel moeite kosten dat concept uit te breiden naar het retorische verzoek.Op vrijdag 27 juli 2001 12:37 schreef Courage het volgende:
[..]
Jij weet toch niet van te voren of hij/zij dat gaat zeggen ? Nee dus, en hoef je ook niet om een bedankje te vragen, wat je indirect WEL doet.
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Niet helemaal, je hoeft dan minder weg te schrijven op je virtuele cache (die zich als een bestand op je hdd bevindt) verder kan je meer data in je geheugen plaatsen waardoor je al een stuk data vooruit kan laden.Op vrijdag 27 juli 2001 12:28 schreef frenkpie het volgende:
ik denk dat het wel verschil zal geven
alles start wat sneller op en je cpu hoeft minder hard te werken. ik zou het zeker doen en nu vooral omdat het geheugen spotgoedkoop is. (misschien 256 sdram kopen ?)
Um, meer geheugen heeft echt geen reet met de hoeveelheid werk van de CPU te maken.Op vrijdag 27 juli 2001 12:28 schreef frenkpie het volgende:
ik denk dat het wel verschil zal geven
alles start wat sneller op en je cpu hoeft minder hard te werken. ik zou het zeker doen en nu vooral omdat het geheugen spotgoedkoop is. (misschien 256 sdram kopen ?)
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad .... gewoon zoveel mogelijk.Op vrijdag 27 juli 2001 14:27 schreef SaiyanPrince het volgende:
Plaats je Swapfile nu eens op een Ramdisk, en je bent helemaal verlost van dat geratel van de HD. Performance!! Of het nu win98 is of NT/2000, hier is zeker nog wat te halen..
Motto: Zo veel mogelijk geheugen....
Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Het is een muis maar het lijkt ergens anders opOp vrijdag 27 juli 2001 14:34 schreef Kikkervisje het volgende:
He Vlasbaard, wa's dat voor ikoontje ?
Soms weet ik het ook niet meer.........
JUIST! Dat willen we hebben!Op vrijdag 27 juli 2001 14:27 schreef SaiyanPrince het volgende:
Plaats je Swapfile nu eens op een Ramdisk, en je bent helemaal verlost van dat geratel van de HD. Performance!! Of het nu win98 is of NT/2000, hier is zeker nog wat te halen..
Motto: Zo veel mogelijk geheugen....
Verwijderd
Het plaatje heet in ieder geval mousecat.jpg en ik dacht al zoiets te zien..heheOp vrijdag 27 juli 2001 14:41 schreef tita_tovenaar het volgende:
[..]
Het is een muis maar het lijkt ergens anders op
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Kun je niet beter de swapfile verkleinen naar het minimum van 20MB en die op de ramdisk plaatsen? laat iets meer geheugen over denk ik zo.Op vrijdag 27 juli 2001 14:32 schreef SaiyanPrince het volgende:
Nog even vergeten:
Ik gebruik RamdiskNT voor de ramdisk. Van 1 Gb intern geheugen heb ik 128 Mb gereserveerd voor de pagefile. (Swapfile)