Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welmachine
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-04 14:16
Hi!
Ik ben op zoek naar een makkelijke manier om Netflix te streamen.

Inmiddels is er een tablet en een chromecast in huis en tal van andere opties om te streamen.
Helaas is dit toch allemaal net even te ingewikkeld en/of teveel gedoe om makkelijk te kunnen Netflixen voor sommigen.

De tv is helaas ook iets ouder en heeft dus nèt geen smart tv functies.

Weet iemand een makkelijk apparaat, wat klein en niet al te duur is en voorlopig ondersteund blijft?
Inmiddels heb ik de Amazon Fire Stick gevonden maar blijkbaar werkt die niet volledig in Nederland voor zover ik het begreep. Iets in die richting zoek ik, denk ik.

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Beste antwoord (via welmachine op 06-06-2019 08:17)

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:21

FreakNL

Well do ya punk?

Mijn ouders snappen casten ook niet, die willen een interface op TV compleet met afstandsbediening. Je kan een ouwe ATV van MP of VA plukken voor paar tientjes, weet alleen niet hoelang Netflix daar nog op gaat werken... Maar zal zeker nog een jaar of wat zijn.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Inmiddels is er een tablet en een chromecast in huis en tal van andere opties om te streamen.
Veel simpeler krijg je het niet dan een Chromecast? Welke andere opties heb je trouwens in huis?

Tja, je zou, nadruk, een Android-achtige mediaplayer kunnen aanschaffen. Maar dan nog moet je "moeilijk" op de remote op "Aan" drukken, dan op "Netflix" en alsnog je serie kiezen.

Ik ben een beetje zoekende naar waar je nu vastloopt, welke opties en mogelijkheden absoluut onwerkbaar zijn maar misschien ook wat het hele zwikkie mag kosten :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Veel gemakkelijker dan de chromecast net telefoon of tablet casten gaat het niet worden ben ik bang. Of toch een nieuwe tv met een Netflix knop op de afstandsbediening :) zoals een LG oled (werkt ook super snel en gemakkelijk met de cursor)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
MAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:04:
[...]

Veel simpeler krijg je het niet dan een Chromecast? Welke andere opties heb je trouwens in huis?

Tja, je zou, nadruk, een Android-achtige mediaplayer kunnen aanschaffen. Maar dan nog moet je "moeilijk" op de remote op "Aan" drukken, dan op "Netflix" en alsnog je serie kiezen.

Ik ben een beetje zoekende naar waar je nu vastloopt, welke opties en mogelijkheden absoluut onwerkbaar zijn maar misschien ook wat het hele zwikkie mag kosten :)
Het merendeel van de Android kastjes (met kodi etc) doet geen Netflix HD, laat staan 4k of 1080p (full HD).. En zo simpel werken die ook weer niet.

Een andere mogelijkheid is, als je toevallig ziggo hebt met een compleet of het zwaarste pakket, een mediabox next aanvragen, daar zit Netflix ook op in full HD /4k en is een prettig snel kastje en zuinig. Bij het goedkoopste pakket krijg je die dan weer niet..

[ Voor 15% gewijzigd door ToFast op 05-06-2019 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-05 10:00
Chromecast + Netflix op je tablet is letterlijk alleen TV aan & cast naar Chromecast?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ToFast schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:06:
[...]

Het merendeel van de Android kastjes (met kodi etc) doet geen Netflix HD, laat staan 4k of 1080p (full HD).. En zo simpel werken die ook weer niet.
I know maar bij gebrek aan merk en type (Sony Bravia maar geen bouwjaar etc), ga ik er veiligheidshalve ook even vanuit dat zelfs 1080p misschien een opgave wordt.

Het grootste euvel zit 'm inderdaad in de mogelijke Widevine & "supported OS" voor de Play Store :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:49
ik heb voor mijn vader de xiaomi Mi box gekocht, ik was voor hem ook opzoek naar een makkelijke manier om Netflix te kijken en met de tablet en chromecast had hij moeite maar hiermee gaat het perfect.
pricewatch: Xiaomi Mi Box S 8GB

[ Voor 32% gewijzigd door martijn- op 05-06-2019 20:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 10:06
Waarom is een chromecast te ingewikkeld? Je moet helemaal op het cast-knopje drukken. That's it. Simpelere dan dit wordt het niet. Misschien je huisgenoten opvoeden? Is sowieso goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krulliebol
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-01 18:52
Chromecast lijkt me inderdaad de meest gemakkelijke oplossing. Eventueel kun je kijken naar iets als een Apple TV, maar dat is gelijk weer een slag duurder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:20

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Tja, de ShieldTV is ideaal, qua kwaliteit en gebruiksgemak.

Kost wel een flinke duit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@welmachine Ook als je doel niet het gebruiken van Kodi is, raad ik je aan om onderstaande links goed door te lezen. Daarin vind je onder andere de afwegingen om tot een goede keuze te komen van "het soort mediaspeler" dat het beste bij jullie past, want zoals je zelf al gevonden hebt, zijn er al tig mogelijkheden. (Laptop, Apple TV, Firestick, htpc, tuner van je provider, enz, enz.) Wanneer je tv niet over de gewenste apps beschikt, gaat mijn voorkeur absoluut uit naar een dedicated mediaspelers die draaien op een gangbaar besturingssysteem, zoals Android, Windows of iOS. Als dat ook jouw keuze blijkt te worden, wil ik je adviseren om niet perse de duurste te nemen, maar zeker ook niet zomaar de goedkoopste. Daar zit vaak rommel tussen. Goede merken zijn Apple, Nvidia, Vero, Minix, Wetek, Xiaomi, enz. Amazon brengt prima dingen uit, maar aangezien je iets makkelijks wil, raad ik je aan om er een te nemen die draait op iOS of Android. Daar kunnen de meeste mensen prima mee overweg.

Zie deze links:

https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=252916 en
Jorgen in "Vraag over alternatief Popcorn Hour speler" en
Jorgen in "KODI, NAS, Media player...pfff?? welke keuze"

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wanneer Chromecast te ingewikkeld is dan is een AppleTV nog een betere optie. Met een afstandsbediening, nette interface en makkelijke bediening. Zowel via wifi als ethernet aan te sluiten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Mijn ouders snappen casten ook niet, die willen een interface op TV compleet met afstandsbediening. Je kan een ouwe ATV van MP of VA plukken voor paar tientjes, weet alleen niet hoelang Netflix daar nog op gaat werken... Maar zal zeker nog een jaar of wat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Xiaomi Mi Box. Kost niet veel en doet precies wat je wilt met enorm gebruiksgemak voor een klein prijsje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• welmachine
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-04 14:16
Voor sommigen is een iPad+Chromecast iets te ingewikkeld.
Voor anderen is het inbeelden dat dit ingewikkeld kan zijn voor senioren en non-tweakers weer ingewikkeld.

Ok, even de sarcastische en kortzichtige opmerkingen buiten beschouwing gelaten...

Het gaat om een Sony Bravia tv van net voor de smart tv functie periode.
Ja, full HD, vandaar nèt buiten de smart tv functies.

Dank aan Krulliebol, FreakNL en Sypie voor de Apple TV optie.
Een makkelijke setup en interface is inderdaad waar het om gaat.

Eigenlijk zocht ik iets in de prijs categorie van een Amazon Fire Stick.
Dus ik denk dat ik me ga verdiepen in de Mi Box van martijn- en Intelligo :)

Nogmaals dank, mede-tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firebird_1979
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je zou ook een Roku kunnen overwegen. Er is bijvoorbeeld een Roku Streaming stick. Deze hebben een afstandsbediening met OA een Netflix knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-05 22:19
apple TV. en dan zoals boven genoemd wordt een oudere van MP zoals de aTV 3.
Ik heb ook een chromecast gehad, en ik vond het ruk. Ik moest het systeem altijd in een bepaalde volgorde aanzetten, anders deed hij het niet. verder is het bedieningscomfort van Apple gewoon goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VW-Arjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:21

VW-Arjan

★★★★★

Zoek een blu-ray speler met Netflix client erin. Let op dat de client er dan echt in zit!
Bij sommige blu ray spelers moet je Netflix "pushen" vanuit je telefoon/tablet.

Bijkomend voordeel:
Kan je ook nog cdtjes luisteren en evt een dvdtje of bluraytje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

@welmachine, een ATV3 is er voor een paar tientjes. De Mi Box is toch weer een android ding. Daar is verder weinig mis mee, maar een ATV is net iets gebruiksvriendelijker en wellicht ook stabieler..

Ik heb trouwens zelfs ook een chromecast (voor op reis) maar zelfs ik (als IT-er) zou dat niet als standaard oplossing willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaker
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 21:17
welmachine schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:17:
Voor anderen is het inbeelden dat dit ingewikkeld kan zijn voor senioren en non-tweakers weer ingewikkeld.

Ok, even de sarcastische en kortzichtige opmerkingen buiten beschouwing gelaten...

Dank aan Krulliebol, FreakNL en Sypie voor de Apple TV optie.
Een makkelijke setup en interface is inderdaad waar het om gaat.

Nogmaals dank, mede-tweakers!
Hoi,

ik heb zelf ook de Mi Box, op zich een super device.
Wat ik wel heb is dat als ik hem uitzet via de remote dat hij daarna vaak niet terug wilt opstarten zonder dat ik de stroom even eraf haal. Ik weet niet of andere tweakers dit ook hebben maar mogelijk wel iets om rekening mee te houden?

Mvg,

Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-05 22:19
Chaker schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:31:
[...]
Wat ik wel heb is dat als ik hem uitzet via de remote dat hij daarna vaak niet terug wilt opstarten zonder dat ik de stroom even eraf haal.
dan is het dus geen superdevice.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-05 16:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Hebben jullie toevallig KPN in huis? Of een reseller daarvan (denk aan NLE, Tele2 etc). Dan kun je ook naar kanaal 200, daar zit netflix tegenwoordig ingebouwd.

https://www.kpn.com/televisie/netflix.htm

Tevens ook bij ziggo..

https://www.ziggo.nl/klan...diabox-xl/tv-apps/netflix

@welmachine

[ Voor 21% gewijzigd door Lawwie op 06-06-2019 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53
Xbox One is ook een goede optie, heb je Netflix + een hoop andere apps, blu-ray speler en films kopen/huren via de "Films & TV" app.

Staat vanaf 100 euro op V&A.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310408

Roku, super makkelijk, zeer stabiel. Heeft een Netflix knopje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dhrto
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26
Als het puur om netflix gaat, is de Amazon fire stick prima. Enkel Amazon Prime werkt er niet op. (en misschien Alexa, maar dat gebruik ik niet). Ik heb de mijne een half jaar geleden uit de schappen van een Duitse Saturn gehaald.

Er is ook een zogenaamde 'basic' editie van de stick, die gek genoeg duurder is, maar waarbij Amazone Prime Video dan wel werkt (deze stick heeft ook geen Alexa). Als je prime member bent, kunt je de stick met korting krijgen op Amazon.de en komt ie op dezelfde €40 uit als de gewone versie (de gewone versie is echter wel vaker in de aanbieding voor minder, maar die wordt überhaupt niet verstuurd naar NL).

[ Voor 119% gewijzigd door dhrto op 06-06-2019 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroent83
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-03-2021
Een tijdje gedaan met de Chromecast, leuk voor af en toe iets afspelen naar de tv. maar voor mij geen permanente oplossing. Ik gebruik nu zelf de FireTV Cube handig met Alexa. Maar voor het gebruik van alleen netflix te streamen is de gewone FireTV prima, gemakkelijk en een afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 31-05 10:00

De Amazon ken ik niet, maar een Mi Box volgens mij niet simpeler dan een ipad+chromecast. Netflix bedienen op de Ipad is wel mogelijk? Dan is er alleen rechtsboven 1 tekentje waar ze op moeten drukken + de juiste CC kiezen.

Ik heb hier ook een oudere Bravia, die gaat (indien op standby) zelfs meteen aan als ik hem selecteer in de Netflix app.

Ander voordeel, een CC werkt altijd, dat is bij een Mi Box nog maar afwachten.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een Mibox heeft een Android tv app en werkt met een afstandsbediening. Dat kan voor sommige mensen gebruiksvriendelijker zijn dan een iPad en Chromecast.

Mijn Mibox werkt ook altijd, ik weet niet waarom dit bij bovenstaande user een vraag moet zijn. De App op je iPad is niet betrouwbaarder als de app op de Mibox ofzo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-05 16:20

PinusRigida

I put the p in pool.

welmachine schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:00:

Helaas is dit toch allemaal net even te ingewikkeld en/of teveel gedoe om makkelijk te kunnen Netflixen voor sommigen.
:? Een chromecast te ingewikkeld en teveel gedoe?!? :?

Als je dat vindt kan je je zoektocht staken want m.i. is een Chromecast bij uitstek dé meest eenvoudige en snel instelbare manier om Netflix te streamen naar niet-smart-tv's of schermen... én de goedkoopste.

Het duurt letterlijk nog geen 5 minuten van zodra je de Google Home-app hebt gedownload om een chromecast op je tv in te stellen zodat hij gebruiksklaar is.

[ Voor 14% gewijzigd door PinusRigida op 06-06-2019 11:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Anoniem: 316357

Aan iedereen die de chromecast als enige optie zien...

Ja het is makkelijk om een serie te streamen naar de tv met een chromecast, in ieder geval om de stream te starten.

Ik doe dit zelf ook vaak, maar doe niet net alsof dit geen beperkingen heeft.

Ooit geprobeerd om de stream op pauze te zetten als je bijvoorbeeld telefoon krijgt, of er staat iemand aan de deur?
9 van de 10 keer loop je dan eerst een hele tijd te klooien voordat de netflix app weer verbinding heeft met de chromecast.
Pakt hij hem niet, moet je de app helemaal afsluiten en weer opstarten zodat hij reconnect waarna je hem op pauze kan zetten.

Dus ja, het starten van een stream met de chromecast werkt prima, maar voor de overige besturing ervan is een afstandbediening gewoon gewenst.

TS geeft al aan dat ze een chromecast hebben en op zoek zijn naar wat anders.
Er zijn al een aantal dingen genoemd, zoals een apple tv of een media box next (ziggo)

Welke provider hebben je ouders TS?
De kastjes van KPN kunnen volgens mij ook gewoon netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yankovic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:53
PinusRigida schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:11:
[...]

:? Een chromecast te ingewikkeld en teveel gedoe?!? :?

Als je dat vindt kan je je zoektocht staken want m.i. is een Chromecast bij uitstek dé meest eenvoudige en snel instelbare manier om Netflix te streamen naar niet-smart-tv's of schermen... én de goedkoopste.

Het duurt letterlijk nog geen 5 minuten van zodra je de Google Home-app hebt gedownload om een chromecast op je tv in te stellen zodat hij gebruiksklaar is.
Niet alle opa's zijn zo hip en modern. Die van mij had een hele checklist nodig om de computer uberhaupt aan te zetten en een simpel mailtje te versturen. Als er dan een windows update was en een icoontje er net iets anders uit zag of net op een andere plek stond kon je de checklist updaten want dan snapte hij het niet meer.
In plaats van een email ging er liever gewoon een handgeschreven/typemachine brief uit per gewone post. Daarbij zie ik ook bij andere senioren dat ze de techniek gewoon niet begrijpen. 80% van hun problemen is meestal al opgelost met een simpele turn it off and on again.

Als ik mijn opa aan de Netflix had moeten krijgen met een android telefoon/tablet waar hij tussen de kleine icoontjes een Netflix app moet zoeken, hopen dat hij wifi niet per ongeluk heeft uitgezet en dan nog het chromecast icoontje moet herkennen. Dat op een platform wat elke week nieuwe updates krijgt. Nee dank je..

Sommige mensen hebben ook vandaag nog gewoon duidelijke grote en simpele knoppen nodig. Zoals een afstandsbediening van een tv: aan/uit, zender omhoog/omlaag. Een extra knop voor Netflix en daaruit iets selecteren is meteen al 3 levels omhoog en zou mij niets verbazen als daar ook weer een checklist bij nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 16:40
Ik gebruik zelf een HTPC en een raspberry pi 3, alle twee met Kodi 18.2 en de Netflix app. Werkt als een trein, en alle twee CEC supported (dus gewoon de remote van je tv gebruiken) :)

[ Voor 23% gewijzigd door kroegtijger op 06-06-2019 13:31 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem van mij aan dat je op termijn blij bent dat je TV dom is. Apps op TV''s worden vaak maar voor een korte periode ondersteund. Daarna mag je je zelf weer redden. Met een extern apparaat en een domme TV heb je veel meer plezier omdat je een apparaatje zoals een AppleTV of Chromecast makkelijker kunt vervangen dan een TV, zeker gezien de prijzen van TV's tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:44

Agent47

I always close my contracts.

Apple TV, hoeft niet eens persé de nieuwste aangezien die 4K ondersteund en je tv dat niet doet.
Makkelijker kan niet.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455473

Fire stick is mijn inziens echt de beste mogelijkheid. Via marktplaats kan je er met klein prijsje aan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 10:34
Ouwe PS3 oppikken.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

sypie schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:03:
[...]

Neem van mij aan dat je op termijn blij bent dat je TV dom is. Apps op TV''s worden vaak maar voor een korte periode ondersteund. Daarna mag je je zelf weer redden. Met een extern apparaat en een domme TV heb je veel meer plezier omdat je een apparaatje zoals een AppleTV of Chromecast makkelijker kunt vervangen dan een TV, zeker gezien de prijzen van TV's tegenwoordig.
Aan een smarttv kun je ook nog een kastje hangen heh :) Dat maakt niet zo veel verschil er zit meestal wel meer in een tv dat niet gebruikt wordt (dvb, teletekst, aansluitingen die je niet nodig hebt).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310408

In welke wereld is dat eenvoudiger dan een stick in een HDMI poort duwen en een NETFLIX knopje op een afstandsbediening zien? Het gaat hier om oudere mensen die zich waarschijnlijk niet willen bezighouden met updates etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316442

welmachine schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:00:
Hi!
Ik ben op zoek naar een makkelijke manier om Netflix te streamen.

De tv is helaas ook iets ouder en heeft dus nèt geen smart tv functies.

Weet iemand een makkelijk apparaat, wat klein en niet al te duur is en voorlopig ondersteund blijft?
Inmiddels heb ik de Amazon Fire Stick gevonden maar blijkbaar werkt die niet volledig in Nederland voor zover ik het begreep. Iets in die richting zoek ik, denk ik.

Bij voorbaat dank voor de reacties!
Ik heb hier nu tv van kpn en daarvoor ziggo, deze hadden beide netflix aan boord en kon ik bedienen met de afstandbediening.

Dus niks streamen met een tablet of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-05 10:34
Anoniem: 310408 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 18:44:
[...]

In welke wereld is dat eenvoudiger dan een stick in een HDMI poort duwen en een NETFLIX knopje op een afstandsbediening zien? Het gaat hier om oudere mensen die zich waarschijnlijk niet willen bezighouden met updates etc.
Updates zijn geen handmatig iets, doet de netflix app op de PS3 heulemaal zelf ;) Bovendien kunnen er schijfjes in, dus kan de DVD speler vervangen worden en neemt het geen ruimte in.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:55

itarix

404 soul not found

Sorry als het al gezegd is maar waarom geen Mibox?
pricewatch: Xiaomi Mi Box S 8GB

Er zit zelfs een Netflix knop op :Y)
(En je kan er alsnog naartoe chromecasten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:17

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@welmachine Ben je inmiddels al in mijn links aan het lezen geweest? Heb je er iets aan gehad?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1