Software updaten met 1 programma

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 20:16
Kleine inleiding:

Ik ben opzoek naar een programma, waarbij ik eenvoudig (en het liefst in 1 programma) alle drivers van diverse IOS / Windows PC'S / Laptops kan updaten naar recente versies.

Het gaat om een bedrijf waarbij een 20+ tal laptops / pc's een update nodig hebben. Echter zijn deze allemaal verschillend en is het onbegonnen werk om deze per stuk uit te zoeken / downloaden / installeren etc. Hier is geen kennis voor, zodoende dat ik graag een programma wil gebruiken waarbij alles "automatisch" gaat.

Ik ben diverse programma's tegen gekomen maar deze zijn of out-of-date of niet bruikbaar.

Slimware / DriverEasy / DriverBooster etc geprobeerd maar het lijkt niet helemaal te werken.

Iemand hier ervaring mee? Of word het toch handmatig opzoeken en installeren?

Alvast dank weer tweakers.

*O*

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:22
Ik heb redelijke ervaringen met Snappy Driver Installer. Is gratis. Geeft een overzicht van de updates, download en installeerd deze automatisch, en is portable zodat niet alles nogmaals binnengehaald moet worden op de volgende pc.
Nadeel is dat deze het hele driverpack installeerd en niet de kale driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe wil je iOS updaten met drivers?

Andersom; als je nu van alle 20 devices geen idee hebt wat erop staat, heb je met een automagische updater ook kans dat je 1 of 2 machines "sloopt" omdat er ineens iets niet meer werkt. Veel third-party spul rapporteert / troubleshoot niet dus kennis is zeker nodig on-site.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:01
Waarom überhaupt zo krampachtig alle drivers willen updaten? Als het werkt, werkt het toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ryan_ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:45:
Waarom überhaupt zo krampachtig alle drivers willen updaten? Als het werkt, werkt het toch?
Ook voor drivers kunnen er security updates zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 05-06-2019 16:47 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:52
Dat heb ik ook eigenlijk. Ik ben geen fan van driver-updates als de boel nu goed werkt. En programma’s die het voor je doen maken meestal meer stuk dan wat anders.

Dus, wat is de reden dat er crossplatform drivers aangepast moeten worden? Wat verandert er?

[ Voor 11% gewijzigd door Nat-Water op 05-06-2019 16:47 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Ikke_niet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:41:
Ik heb redelijke ervaringen met Snappy Driver Installer. Is gratis. Geeft een overzicht van de updates, download en installeerd deze automatisch, en is portable zodat niet alles nogmaals binnengehaald moet worden op de volgende pc.
Nadeel is dat deze het hele driverpack installeerd en niet de kale driver.
Dank! Ik ga er even naar kijken. Lijkt me niet optimaal om een volledige pack binnen te halen maar toch. Ik ga er naar kijken, thanks!
MAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:44:
Hoe wil je iOS updaten met drivers?

Andersom; als je nu van alle 20 devices geen idee hebt wat erop staat, heb je met een automagische updater ook kans dat je 1 of 2 machines "sloopt" omdat er ineens iets niet meer werkt. Veel third-party spul rapporteert / troubleshoot niet dus kennis is zeker nodig on-site.
IOS word lastig inderdaad. Niet helemaal slim verwoord.
PC's lopen niet helemaal soepel en zijn erg out-of-date zover bekend. Zodoende dat ze willen kijken of updaten helpt.
Zie bovenstaand. Pc's lopen niet helemaal soepel. Zodoende dat ze willen kijken naar updates.
(hardware upgrade is nog niet iets wat ze willen doen)

Dank voor de reacties!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:52
Dat PC’s niet soepel lopen heeft waarschijnlijk niks met drivers te maken.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 12:22
Weet niet wat je precies niet helemaal vind werken
Maar je zal er iig met 2 moeten werken waarschijnlijk
Is dit ook iets voor je software, en dan de pro
https://ninite.com/
Voor de drivers zal je dan een van jou voorbeelden moeten nemen, die zijn wel oké

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seadogg
Nat-Water schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:48:
Dat PC’s niet soepel lopen heeft waarschijnlijk niks met drivers te maken.
Don't blame me. Virus / malware geeft niets vreemds aan. PC's worden niet heet (zijn schoongemaakt zover ik begrijp) en computers zijn niet bijster oud.

Zodoende dat ze denken dat het aan de updates van diverse drivers ligt.
Mel33 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 16:49:
Weet niet wat je precies niet helemaal vind werken
Maar je zal er iig met 2 moeten werken waarschijnlijk
Is dit ook iets voor je software en dan de pro
https://ninite.com/
Voor de drivers zal je dan een van jou voorbeelden moeten nemen, die zijn wel oké
Dank voor je reactie. Ik ga het even bekijken en zodoende doorgeven!

[ Voor 34% gewijzigd door seadogg op 05-06-2019 16:50 ]

Pagina: 1