Vraag
Alle reacties
Het beste is om eerst zelf even wat onderzoek te doen
ook de vergelijking gebruiken op Tweakers kan al veel vragen beantwoorden!
Wabbawabbawabbawabba
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
https://tweakers.net/pricewatch/compare/763641;757407/ voor de vergelijking. De Nitro+ is iig marginaal beter. Iets nieuwere shadermodel, waarschijnlijk betere fans voor betere overclocking en standaard is die al iets hoger geclockt.
Daarnaast is het geheel wel fysiek wat groter en de voeding die je aan kunt sluiten ook wat zwaarder.
Daarnaast is het geheel wel fysiek wat groter en de voeding die je aan kunt sluiten ook wat zwaarder.
Vergeet niet dat de nitro+ ook led verlichting heeft! En dat voor 4 euro meer...Arunia schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:36:
https://tweakers.net/pricewatch/compare/763641;757407/ voor de vergelijking. De Nitro+ is iig marginaal beter. Iets nieuwere shadermodel, waarschijnlijk betere fans voor betere overclocking en standaard is die al iets hoger geclockt.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
@Jivebunny Nodeloos om te zeggen eigenlijk, maar voor die paar euro buiten de verlichting zou ik voor de Nitro+ gaan. Ben zelf sowieso fan van Sapphire grafischekaarten.
Allebei niet interessant voor dik €200. De RX 570 die je bovenaan het topic hebt gelinkt is een veel betere aanbieding als je die voor €137 te pakken kunt krijgen.
Nitro presteert beter, maar dat had je zelf ook kunnen opzoeken.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
ok dan is mij volgende vraag moet als ik de nitro+ neem is een 700W dan genoeg??
Ja snap ik maar begon het al niet te snappen.Hackus schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:45:
[...]
Nitro presteert beter, maar dat had je zelf ook kunnen opzoeken.
Aangezien het allebei RX580s zijn verwacht ik dat dat shadermodel verschil een foutje is. Sterker nog, alles vanaf first gen GCN kaart zou volgens deze matrix gewoon SM 5.1 en 6.0 ondersteunenArunia schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:36:
Wikipedia: AMD Radeon 500 series
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
nee ik zie het al die de nitro+ is iets groottervectormatic schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:51:
[...]
Aangezien het allebei RX580s zijn verwacht ik dat dat shadermodel verschil een foutje is. Sterker nog, alles vanaf first gen GCN kaart zou volgens deze matrix gewoon SM 5.1 en 6.0 ondersteunen
Wikipedia: AMD Radeon 500 series
Ligt eraan welk merk en type 700w voeding. Er zijn genoeg 700w voedingen die ik in geen enkel systeem zou willen gebruiken.D_XAD schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:46:
ok dan is mij volgende vraag moet als ik de nitro+ neem is een 700W dan genoeg??
Een topicstart die bestaat uit een oneliner krijgt altijd een slotje. Bij deze. In het vervolg Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! en Het algemeen beleid #quickstart.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.