Intel Core 2 Extreme QX9650 | Asus Rampage Formula X48 | 8GB Corsair Dominator PC8500 | GTX 1060 | Tuniq Tower 120 Ultra Silent | Chieftec CX-04
Vraag
Beste antwoord (via zanza006 op 05-06-2019 14:07)
Gen2 moet naar mijn weten ook gewoon werken.Ofniet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:44:
Heb je tijdens het maken van de image met disk2vhd wel de "System reserved" aangevinkt?
Daarnaast moet je in Hyper-V voor een "Generation 1" VM gaan, niet "Generation 2".
Wat je kan proberen is een generation2 aan te maken, en tijdens het HDD proces niet te kiezen voor bestaande disk maar een nieuwe aan te maken. Als je dan klaar bent laat je de VM uit, ga je naar de locatie waar de disk staat, kopieer dan even de naam van die VHDx file, en rename deze. Pak je VHDx van je laptop kopie en geef die de naam en plaats hem in die folder.zanza006 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:48:
[...]
Ik heb alle partities aangevinkt die ik kon. Er zaten enkele kleine partities bij waaronder 450MB en 50MB.
Generation 1 heb ik gekozen bij het aanmaken van de VM (Dit stond standaart op deze instelling hier heb ik niet aangekomen)
[...]
Hier een screenshot van de Disk die gemount is
https://imgur.com/OT4GIIL
[ Voor 16% gewijzigd door co2301 op 05-06-2019 14:04 ]
Alle reacties
Daarnaast moet je in Hyper-V voor een "Generation 1" VM gaan, niet "Generation 2".
Ik heb alle partities aangevinkt die ik kon. Er zaten enkele kleine partities bij waaronder 450MB en 50MB.Ofniet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:44:
Heb je tijdens het maken van de image met disk2vhd wel de "System reserved" aangevinkt?
Generation 1 heb ik gekozen bij het aanmaken van de VM (Dit stond standaart op deze instelling hier heb ik niet aangekomen)
Hier een screenshot van de Disk die gemount isco2301 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:36:
Kan je een screenshot maken van de disk settings?
Intel Core 2 Extreme QX9650 | Asus Rampage Formula X48 | 8GB Corsair Dominator PC8500 | GTX 1060 | Tuniq Tower 120 Ultra Silent | Chieftec CX-04
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Gen2 moet naar mijn weten ook gewoon werken.Ofniet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:44:
Wat je kan proberen is een generation2 aan te maken, en tijdens het HDD proces niet te kiezen voor bestaande disk maar een nieuwe aan te maken. Als je dan klaar bent laat je de VM uit, ga je naar de locatie waar de disk staat, kopieer dan even de naam van die VHDx file, en rename deze. Pak je VHDx van je laptop kopie en geef die de naam en plaats hem in die folder.zanza006 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:48:
[...]
Ik heb alle partities aangevinkt die ik kon. Er zaten enkele kleine partities bij waaronder 450MB en 50MB.
[...]
Hier een screenshot van de Disk die gemount is
[ Voor 16% gewijzigd door co2301 op 05-06-2019 14:04 ]
Heb zonet een Gen2 geprobeerd en deze werkt meteen.co2301 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:03:
[...]
Gen2 moet naar mijn weten ook gewoon werken.
[...]
Wat je kan proberen is een generation2 aan te maken, en tijdens het HDD proces niet te kiezen voor bestaande disk maar een nieuwe aan te maken. Als je dan klaar bent laat je de VM uit, ga je naar de locatie waar de disk staat, kopieer dan even de naam van die VHDx file, en rename deze. Pak je VHDx van je laptop kopie en geef die de naam en plaats hem in die folder.
Danku voor de hulp