Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben opzoek naar een oplossing en advies voor het installeren van RGB case fans. Ik ben van plan om de H700 van NZXT te halen en daar RGB fans in te gaan installeren. De H700 heeft plek voor 7 120/140mm fans. Ik zou graag willen weten hoe ik deze kan vullen met RGN fans dat ik kan aanpassen met de CAM software van NZXT.

Waarnaar ben ik opzoek?
RGB fans advies

Voorkeur merk?
NZXT

Omgeving?
H700 - verder niks speciaals. Kleine videokaart dus genoeg ruime :)

Extra info:
Als het kan zou het fijn zijn om alles aan te sluiten op 1x interne USB headen en het aanpassen van de effecten van de RGB fans via de CAM software van NZXT.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Je komt dan eigenlijk automatish uit op de AER fans van NZXT zelf.

Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/7106LKt1ioL._SX466_.jpg

Het moet je smaak zijn. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:43

Umbrah

The Incredible MapMan

Yup, en let op dat je érg vééééél kabeltjes gaat moeten wegwerken. RGB All The Things is, indien je kermis ontwijkt en voor thema's gaat, best mooi te krijgen (hoewel ik fans eerder op druk/radiator/flow/geluid/toeren zal kiezen dan uiterlijk... desnoods noctua bruin maar radiatoren ervoor om het zaakje te verstoppen), maar wel een érg lelijk dingetje om netjest te installeren zonder dat je PC er als een spiderman web party er uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En als ik de AER fans gebruik. Kan ik deze daar door lussen van fan naar fan? OF moet alles naar 1 hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 20:37
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:39:
En als ik de AER fans gebruik. Kan ik deze daar door lussen van fan naar fan? OF moet alles naar 1 hub?
Ik heb de nzxt h700i met de nzxt aer fans etc in mijn kast zitten. Je kunt zo’n pakketje kopen met wat fans en een nzxt hub. Makkelijk aan te sluiten. De fans kun je onderling naar elkaar doorlussen/aansluiten. Let wel op dat je maar 3 of 4 fans per hub kan aansluiten. Ik heb dus 2 van die hubs in mijn kast. Was even prutsen met de kabels maar alles ziet er prima uit! Uiteraard ook met de kraken x62 op mn cpu :+

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeTeman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-06 21:58
Corsair LL (en ML) fans gaan ook via een controller (Lightning Node Pro, standaard geleverd bij bovenstaande link) met internal USB2.0. Vind ik persoonlijk mooier dan AER fans.
Pagina: 1