Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeforelNL
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05 16:36
Wellicht een wat vreemde vraag, maar moet ik de hoeveelheid gemeldde issues bij het ASRock B450M Pro4 bord nu interpreteren als "niet kopen" of dat dit gewoon een heel populair bord is, met af een toe een paar maandagmorgen modellen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Feit dat deze in de BBG staat mag je er wel vanuit gaan dat het een degelijk mobo is.
Er zijn altijd maandagochtend producten, bij wat dan ook.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeforelNL
Snap ik, maar ik doelde op de hoeveelheid issues gemeld onder "Discussies/vragen" bij dit bord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

zeeforelNL schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:28:
Wellicht een wat vreemde vraag, maar moet ik de hoeveelheid gemeldde issues bij het ASRock B450M Pro4 bord nu interpreteren als "niet kopen" of dat dit gewoon een heel populair bord is, met af een toe een paar maandagmorgen modellen?

Alvast bedankt.
Mijn vorige asrock bord heeft het jaar of 7 a 8 uitgehouden en levend weg gedaan... mijn andere asrock board draait al jaar of 5 en leeft nog geen problemen te melden.

euhmmmm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chemist13
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 03:36
Volgens mij is Asrock de status van budget inmiddels ontgroeid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:03
zeeforelNL schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:28:
met af een toe een paar maandagmorgen modellen?
Dan zou Gigabyte met AM4 borden wel heel veel produceren op maandag. Die kunnen beter een lang weekend houden.
zeeforelNL schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:37:
Snap ik, maar ik doelde op de hoeveelheid issues gemeld onder "Discussies/vragen" bij dit bord.
Het is zo'n beetje het meest verkochte AM4 bord. Allicht dat daar veel vragen over zijn wat niet hoeft te betekenen dat het relatief meer is dan bij andere merken/typen. Het is een prima bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeforelNL
@Uszka Dank voor je reactie. Waar kan ik iets vinden over verkoopcijfers van die moederborden? Of bedoel je meer "bekeken" / "interesse"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.