Toon posts:

Windows 10 - Firefox Quantum - WW onthouden + aanvullen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In Firefox heb je een (voor mij) handige functie. Je kunt je wachtwoorden en inloggegevens opslaan. Je kunt ook gebruik maken van een master password. Je geeft eenmaal je master password op en daarna kun je voor zover ik weet op iedere site inloggen waar je je gegevens hebt opgeslagen.

Zeker handig in combinatie met Keepass en wachtwoorden waar je misselijk van wordt.
Voorbeeld:
I_<cjj\].|&S?}*SEaER]*HSa/F+_EzC`h1=<a#xfb@P"esV

Waar ik niet uit kan komen is hoe je inloggegevens op kunt slaan nadat je deze functie hebt geactiveerd.

Indien ik nu bijvoorbeeld mijn bank inloggegevens wijzig krijg ik een schermpje in Firefox waarin ik kan bevestigen of ik het wachtwoord wil wijzigen.

Klik ik ja aan, sluit ik Firefox af en log ik opnieuw in, blijkt het oude wachtwoord nog steeds in Firefox te zijn opgeslagen.

Wie weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik nieuwe wachtwoorden op kan slaan?

Het betreft Firefox Quantum 67.0.1 (64-bit) op W10 [10.0.17763 Build 17763]

Ik heb al een aantal keren geprobeerd om een herinstallatie te doen van Firefox met daarachter aan een CCleaner maar niets lijkt eigenlijk te werken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Als ik je goed begrijp, wil je Keepass gebruiken NAAST de wachtwoordmanager van Firefox? Lijkt me niet heel handig.
Je kunt het wachtwoordbeheer veel beter helemaal aan Keepass overlaten en met een addon als kee beheren. Dan is het masterpassword dat je in moet voeren, het wachtwoord voor Keepass (en dan het wachtwoordbeheer binnen Firefox gewoon uitzetten).

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Dit is meer een software of applicatievraag, en staat los van een besturingssyteem. Ik verplaats het topic dan ook even naar: Client Software Algemeen :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B