Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Scherm loopt vast.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MateuszSZ
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 13-09-2019
Hallo. ik heb een probleem met mijn beeldscherm.

Elke keer dat ik een game opstart, loop mijn scherm voor paar seconden vast, en als ik een andere game opstart later, loopt mijn scherm vast en laat die voor paar seconden de scherm van vorige game zien.

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• millman
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 14-01 15:02

millman

6708Mhz @ -185c

Eens kijken wat mijn glazen bol hierover zegt... Ah, ik zie het al! Mijn glazen bol zegt dat het probleem zich tussen stoel en toetsenbord bevind, kunt u dat bevestigen? :P

Even serieus, Tweakers is geen gratis helpdesk, en gokken kunnen we evenmin:

Je topic start moet zijn voorzien van:

- Welke hardware je gebruikt
- Welke software je gebruikt
- Welke stappen je hebt ondernomen om het probleem te vinden/op te lossen

Geen van deze punten zie ik hier terug, hoe verwacht je dat we je in hemelsnaam kunnen helpen?

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True