Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PEAQ PDTB C20S8-I2N1

Pagina: 1
Acties:
  • 476 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik heb een tijd geleden deze desktop pc gekocht bij Mediamarkt.
de kinderen (Jaap & Grietje) zijn ontevreden. ze spelen altijd Roblox maar zelfs dat gaat niet ze willen er een goede videokaart in en meer RAM en een andere CPU.

Is dit mogelijk in deze pc? kan hier namelijk niets over vinden.
Jaap wil hem zelf al open draaien hij heeft het over clocken iets met batterij ofzo?
dus het leek me beter het hier te vragen.

Daniëlle Fernández

Alle reacties

• Maypole
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Dat kan niet met deze computer. Je zult een ander systeem, nieuw of tweedehands, moeten scoren.

Als je een nieuw systeem zou willen, dan kan je het best beginnen met het lezen van de BBG: reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019

Het samenstellen van een nieuw systeem is best leuk om samen met de kinderen te doen. Bekijk eerst even Youtube filmpjes met hoe je een computer in elkaar zet. Daarna is het op zich niet heel veel moeilijker dan Lego. Voorzichtig de juiste componenten in elkaar drukken en klaar!

Succes!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:51
Je hebt een PC waar laptop hardware in zit. Daar valt doorgaans erg weinig aan te sleutelen of te vervangen, hooguit is het werkgeheugen uit te breiden en de hdd te vervangen voor een ssd. De cpu is vastgesoldeerd en een uitbreidingsslot voor een videokaart zal zelfs ontbreken vrees ik dus daar valt helemaal niets te halen.
Wil je een sneller systeem voor games dan zal er een ander systeem moeten komen.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-11 22:19
Overclocken is geen optie bij die processor. Overclocken zelf zou ik sowieso niet aanbevelen als je er weinig van weet.

Strava & Untappd - Do not combine!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
verpatsen op marktplaats en hier een topic openen en je krijgt genoeg hulp!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de reacties pas vandaag gelezen WOW wat een boel reacties.
We hebben het hef in eigen handen genomen en de pc over geklokt of zoiets er stond op internet dat hij goed gekoeld moest worden daarvoor hebben we hem open gedraaid en een ventilator van de Makro er bij gezet. even kijken of dit goed gaat!

Allemaal bedankt voor het mee denken!

Daniëlle

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:51
Overklokken, voor zover dat al gaat met een Celeron N3150 met een tdp van 6w, heeft geen zin. Je gaat van slechte prestaties naar een heel klein beetje minder slechte prestaties maar alsnog slechte prestaties. Stel je draait 10 fps en je klokt de boel 20% over zodat je nu 12 fps hebt. Niet merkbaar en nog steeds onspeelbaar. Zou je een foto van de opstelling willen posten, ben wel benieuwd.

• Lappieboy
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 15:53

Lappieboy

voltijd nerd

Daniëlle-Fernan schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:57:
ik heb de reacties pas vandaag gelezen WOW wat een boel reacties.
We hebben het hef in eigen handen genomen en de pc over geklokt of zoiets er stond op internet dat hij goed gekoeld moest worden daarvoor hebben we hem open gedraaid en een ventilator van de Makro er bij gezet. even kijken of dit goed gaat!

Allemaal bedankt voor het mee denken!

Daniëlle
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig wat je precies gedaan hebt om een overclock te doen...
Heb z'n idee dat het geen eens kan, laat staan op de juiste wijze.
Dus als je dat zou willen toelichten? :)

Truth is, the game was rigged from the start.

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:12

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

verkopen op marktplaats en een normale desktop build met bijvoorbeeld een athlon 200GE bouwen.
overclocken gaat niet met een batterij trouwens en is niet mogelijk met een N3350 laptop cpu.
pc verkopen en een nieuwe(of tweedehandse maar dan heb je geen upgradepad) bouwen
athlon 200GE build. hdd kun je meenemen uit je vorige pc en dan het os herinstalleren
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Athlon 200GE Boxed€ 43,70€ 43,70
1MoederbordenAsus Prime B450M-A€ 68,90€ 68,90
1BehuizingenSharkoon AM5 Silent Rood€ 22,-€ 22,-
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16€ 37,99€ 37,99
1Voedingenbe quiet! System Power B9 350W€ 35,99€ 35,99
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 208,58

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Alright @Verwijderd , speelkwartier is voorbij.

[ Voor 23% gewijzigd door br00ky op 08-06-2019 09:31 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.