Drone kopen, 250 max (sta open tot 400)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs Beek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 31-03 10:02
Ik zoek een?
Drone.

Wat is je budget?
Ik wil het liefst tot 250. Alleen ik merk dat ik toch wel beter de Spark kan kopen die 300 euro duurder is dan de Tello. Daarom zeg ik toch dat ik open sta tot 400.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Te filmen! Vooral foto's en video's.

Wat heb je zelf al gevonden?
De DJI Tello staat nu in mijn top.
Het is de beste drone voor zijn prijs.
Alleen de camera is toch slecht en hij is niet gemaakt voor buiten gebruik.

Daarom heb ik door gezocht.
Daarom ben ik bang dat ik toch voor een DJI Spark of Xiaomi Mi Drone 4K moet gaan.

Alleen de Xiaomi drone is erg zwaar, dit levert problemen in het buitenland op doordat de drone geregistreerd moet zijn.

De DJI Phantom 3 Standerd staat in Vraag & Aanbod, misschien is dat een verstandige keus, hij is ook maar 300 euro.

Een opmerking:

Ik had zelf een drone, die is alleen kapot.
De drone was 150 euro en had een camera. Ik weet dus wel hoe ik vlieg. maar ik ben alsnog een beginner!

Welke vragen heb je hier nog over?
Is het verstandig om de Spark te kopen? Of zijn er betere drones.
Wat is een handige plek om het tweedehands te halen? of is een nieuwe drone toch stukken beter

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 15:35
Als je ergens een Spark (fly more combo?) kan vinden voor dat geld zou ik dat zeker doen.

In mijn ervaring is alles daaronder meer in de categorie speelgoed.
Met een Spark kan je heel fatsoenlijk dronen en leuke videos en foto's maken.

Dat de Spark geen 4K doet is voor mij juist een voordeel (makkelijker editten en geen lompe bestanden).

Ik denk dat met een beetje zoeken een 2e hands Spark prima te vinden is. Er zijn genoeg mensen die ooit zo'n ding in een opwelling gekocht hebben en er na 10x vliegen niet meer naar omkijken.

Om een Spark te crashen moet je ook aardig je best doen en ze zijn redelijk stevig dus 2e hands is denk ik best een goede optie

Een Phantom 3 is ook een optie. Maar wel meteen een groot ding om mee te vliegen en mee op reis is een Phantom 3 ook wel een gesleep imho

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-07 11:47

BLACKfm

o_O

Als eigenaar van een Phantom 3 (advanced) ben ik daar erg tevreden mee. Ik heb ook de categorie speelgoed drones onder handen gehad en daar loop je toch al snel tegen de beperkingen aan door het ontbreken van diverse sensoren of in ieder geval GPS.

Ik vind het persoonlijk een must dat het GPS moet hebben om zo stabiel op een bepaalde locatie te blijven. Een drone die door een beetje wind binnen no-time uit het zicht is lastig te beheersen (in mijn optiek alleen geschikt voor windloze dagen of binnen).

Ik maak zelf nog wel eens panorama shots, en dan zijn meerdere foto's uit een zelfde standpunt wel handig.

De Tello heeft geen GPS, maar gebruikt er een soort camera voor om zijn positie te handhaven. Of dat goed werkt weet ik niet.

Maar

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs Beek
Ik ga een spark kopen, het besluit is gemaakt! :) :D

Er zijn geruchten dat er in Juli (in de vakantie..) een Spark 2 komt.
Ik hoop dat de prijs dan omlaag gaat.

Ik heb ook ondertussen meer gezocht.
Ik ben bij een vriend van me vader geweest met een DJI Spark.

In 2 minuten had hij de drone van zolder gepakt en was hij al aan het vliegen.
Ik heb er heel efe op een hoogte van 3 meter ofzo mee gevlogen.
Hij is fantastisch!
Hij verteld ook net zoals jij zegt, koop de Fly more combo.

Een phantom 3 is inderdaad veel groter. Dit zal ook nadelig zijn in het buitenland.
En duurder!

Mijn defenitieve keuze word een Spark.
Ik ga toch boven mijn budget. Ik ga hem kopen voor 600 euro bij de TopRC. (DJI website, bol.com, allemaal uitverkocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs Beek
Ik zag net dat iemand een DJI Mavic Air Fly more combo verkoopt op Vraag en Aanbod.

Ik hoop dat het lukt om hem voor 600 te kopen.. _/-\o_ :P

Anders ga ik toch naar TopRC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 15:35
Goede keuzes, success!

En veel plezier natuurlijk :)

Haal NOOIT een spookrijder in !

Pagina: 1