Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij zal vooral bedoeld worden om wat nieuwere games te spelen die zijn laptop momenteel niet trekt. Denk aan wat nieuwere shooters bijvoorbeeld. Eventueel ook tekenprogramma's voor zijn bouwkunde opleiding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 1000 voor de pc, maar hij wil de pc wel graag in elkaar laten zetten en windows laten installeren door bijvoorbeeld azerty, dus dan zou er nog zo'n 200 op de prijs komen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij wou in eerste instantie een intel processor, maar amd leek me beter voor zijn budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet per se, gewoon een goed lopende pc waar hij lekker op kan gamen met genoeg fps
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie het lijstje waar we samen uitgekomen zijn nog eens zouden controleren of alles goed bij elkaar past en of er misschien nog wat bespaard kan worden, we hebben nu voor een GTX 2060 gekozen maar misschien voldoet een GTX 1060 ook nog
Hij zal vooral bedoeld worden om wat nieuwere games te spelen die zijn laptop momenteel niet trekt. Denk aan wat nieuwere shooters bijvoorbeeld. Eventueel ook tekenprogramma's voor zijn bouwkunde opleiding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 1000 voor de pc, maar hij wil de pc wel graag in elkaar laten zetten en windows laten installeren door bijvoorbeeld azerty, dus dan zou er nog zo'n 200 op de prijs komen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Hij wou in eerste instantie een intel processor, maar amd leek me beter voor zijn budget
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet per se, gewoon een goed lopende pc waar hij lekker op kan gamen met genoeg fps
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat jullie het lijstje waar we samen uitgekomen zijn nog eens zouden controleren of alles goed bij elkaar past en of er misschien nog wat bespaard kan worden, we hebben nu voor een GTX 2060 gekozen maar misschien voldoet een GTX 1060 ook nog
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 362,- | € 362,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 36,67 | € 36,67 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 50,53 | € 50,53 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 81,25 | € 81,25 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Whisper BWG450M | € 76,50 | € 76,50 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,62 | € 67,62 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 964,47 | ||