Weggeefweken: dm != email

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
plan: Vakantiegadget Weggeefweken dag 2
@Tweakers Partners

Een door Tweakers.net via de site verstuurde DM is niet hetzelfde als een mail via mailchimp, verstuurd door.. [onbekend]. Vind het eerlijk gezegd niet netjes dat ik op het eerste inteken en onderaan in de kleine lettertjes wat anders mag lezen. Welke gegevens worden dan verstrekt, aan wie, en die 30 dagen bewaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-03 15:23
Mischien ook even mailen, al is het hier een prima punt voor een discussie. (y)
Klachten kunnen via klachten@tweakers.net ingediend worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Hi,

Dankjewel voor je bericht en ik begrijp de verwarring hierover. DM is in dit geval een direct mailing, maar staat ook voor direct message, wat hierin de verwarring schept. We zullen dit bij de volgende acties aanpassen.
In het geval van de Vakantiegadget Weggeefweken ontvang je op sommige dagen, als je deelneemt aan de poll, een kortingcode toegestuurd via de mail. Deze mail wordt verstuurd vanuit Mailchimp en in dat systeem worden de gegeven 30 dagen bewaard en daarna verwijderd.

Dank voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ah, ja, ik denk dan 100% aan direct message. Maak er dan gelijk 'mail' van :).

En ik ben nieuwsgierig wie Mailchimp aanslingert. Doet de Tweakers crew dat zelf, of gaan er gegevens (en welke dan) naar derden (zoals vandaag bijv. Bol.com)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Dat doen wij vanuit Tweakers in inderdaad zelf! We verstrekken geen gegevens aan derden.