www.digireflex.nl
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Je neem een grote rond vuilnisbak mod dat om naar en pc case. Is wel origineel
Dus geen rode wodka in kast kieperen, want daar gaat mobo van dood.
een blauw met zilvere case.
Ik zit nu op me werk .. anders had ik wel ff wat gemaakt met photoshop .. om te laten zien hoe het r ongeveer uit zou komen te zien....
Verwijderd
maar zo zou ik het doen.. dan in dat rooie vlak de bull.. en dan in het gele de tekst.. of de tekst boven de bull.. da ken ook...
Verwijderd
En toch vind ik dat het ronde ontbreekt. Neem een vuilnisbak als case?Op vrijdag 27 juli 2001 14:36 schreef limp_bizkit het volgende:
niet zeuren over mijn fotosoep kunsten..
maar zo zou ik het doen.. dan in dat rooie vlak de bull.. en dan in het gele de tekst.. of de tekst boven de bull.. da ken ook...
[afbeelding]
is ook een idee
ps zijn wel 3cm dik dus met een dremeltje lukt het niet
(tip neem geen gebruikte)
Verwijderd
lijkt me ook mooier ja.. ik ga er overigens geen maken..Op vrijdag 27 juli 2001 15:43 schreef Feeree het volgende:
[..]
En toch vind ik dat het ronde ontbreekt. Neem een vuilnisbak als case?
Verwijderd
En dan hetzelfde spuiten (niet de ingrediënten en waarsschuwingen rommel)
Dat zou pas origineel zijn
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Vervang alle ledjes door rode en gele (een beetje in verhouding)en vervang de rode bol door het logo (gespoten of gedremeld).
Als je het logo dremelt doe het dan wel aan de andere kant anders wordt het niks.
Met een beetje fantasie en met behulp van mijn tekening moet je de mod zo voor je kunnen zien.
[tekening]
Http://frosboy.homestead.com/redbull.html
[/tekening]
www.digireflex.nl
Verwijderd
das ook een erg goed idee ja!Op vrijdag 27 juli 2001 16:04 schreef frosboy het volgende:
Ik zou het meer in deze stijl doen omdat een ronde mod echt wel veeeel werk is.
Vervang alle ledjes door rode en gele (een beetje in verhouding)en vervang de rode bol door het logo (gespoten of gedremeld).
Als je het logo dremelt doe het dan wel aan de andere kant anders wordt het niks.
Met een beetje fantasie en met behulp van mijn tekening moet je de mod zo voor je kunnen zien.
[tekening]
[/tekening]
Op vrijdag 27 juli 2001 16:04 schreef frosboy het volgende:
Ik zou het meer in deze stijl doen omdat een ronde mod echt wel veeeel werk is.
[tekening]
[/tekening]

Hoe wil je dat dan aan de andere kant van de kast doen...
Dit lijkt me niet zo'n goed idee
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

In de 3D tekeningen is de tekst RedBull niet aangebracht, maar goed, you get the picture. Logisch kijkend zie je op bovenstaande afbeelding:
De linkerkant
Het middenstuk
De rechterkant
De bovenkant
3D kast van links bekeken
3D kast van rechts bekeken
En zoals jullie zien staan er linkjes onder de tekst hierboven, en die leid jullie naar high-res plaatjes die je kan uitprinten en gebruiken
Aangezien het erg moelijk is om high-res RedBull logo's te vinden (vooral die stieren) zullen veel mensen dit wel leuk vinden denk ik
Verwijderd
o.a.?Op dinsdag 09 april 2002 20:47 schreef P4R_TgUy het volgende:
Als je een Illustrator tekening van het Red Bull logo nodig hebt, mail me maar, ik heb veel logo's als vectorbestand
Dit logo heb ik nu zelf al ge-vector'd, maar wat hebbie nog meer dan
Ik ben benieuwd!
Op vrijdag 27 juli 2001 16:04 schreef frosboy het volgende:
[...]
[tekening]
[/tekening]
Niet om de kwaliteit van de tekening op zich, maar om hoe dat eruit gaat zien...stel je ter vergelijking eens een auto met vierkant wielen voor
Als je een Red Bull mod wil maken en je wilt mijn - toch niet geheel onbelangrijke
Topicstarter:[quote]
Door Graaf_slis - vrijdag 27 juli 2001 11:29
[/quote]
Is Red Bull zo lang houdbaar?
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
het is het Red Bull logo dus ik vind het erg mooi!
ziet er zekerz wel strak uitOp dinsdag 09 april 2002 20:43 schreef redah het volgende:
Ik was zelf ook aan het denken aan een RedBull Casemod, en dit zijn mijn plannen zo ver:
[afbeelding]
In de 3D tekeningen is de tekst RedBull niet aangebracht, maar goed, you get the picture. Logisch kijkend zie je op bovenstaande afbeelding:
De linkerkant
Het middenstuk
De rechterkant
De bovenkant
En zoals jullie zien staan er linkjes onder de tekst hierboven, en die leid jullie naar high-res plaatjes die je kan uitprinten en gebruiken
Aangezien het erg moelijk is om high-res RedBull logo's te vinden (vooral die stieren) zullen veel mensen dit wel leuk vinden denk ik
!!! >> BIER BIER BIER << !!!
(soms toch wel lekker)
tadaa: logo hierOp dinsdag 09 april 2002 20:43 schreef redah het volgende:
...
en nog veel meer mooie logo's
Verwijderd
[edit]
idd photoshop
het verschil is dat bier je reactie vermogen doet slenken ipv opkrikken zoals redbullOp dinsdag 09 april 2002 21:10 schreef atmoz het volgende:
RedBull is voor mietjes:
!!! >> BIER BIER BIER << !!!
(soms toch wel lekker)
Je kan bier helemaal niet vergelijken met redbull dus
Mooie logo's? Echt niet dus... die zijn gewoon gescand en getraced lijkt mij. Zodra je ze namelijk in een hoge resolutie wilt gebruiken zie je ineens allemaal oneffenheden tevoorschijn komen...Op dinsdag 09 april 2002 21:11 schreef tie-rep het volgende:
[..]
tadaa: logo hier
en nog veel meer mooie logo's
Verder wel leuke site op zich, maar niet echt mooi
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik ga die tekeningen van Redah is uitproberen (heb namelijk nog een kleine saaie case over).Op dinsdag 09 april 2002 20:43 schreef redah het volgende:
Ik was zelf ook aan het denken aan een RedBull Casemod, en dit zijn mijn plannen zo ver:
[afbeelding]
De linkerkant
Het middenstuk
De rechterkant
De bovenkant
Mocht het lukken komt de copyright van Redah eraan te hangen.
* Wolfje666 maakt weer eens een typfout
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign