Lekker zijn is een gave :)
Hmz. Euh... Was jij niet diegene die met het oorspronkelijke plan kwam ?
Lijkt het ook niet handig dat je hier dan met iemand anders die er ook bij betrokken is ff gaat mailen ofzo, in plaats van een topic op LA ?
Lijkt het ook niet handig dat je hier dan met iemand anders die er ook bij betrokken is ff gaat mailen ofzo, in plaats van een topic op LA ?
Aannames zijn fataal.
huh nee niet echt. Kan namelijk niet bij mijn hotmail en zo lezen meer mensen het.
geen zin meer in.
Dat klinkt dan als een hele leuke meetingOp vrijdag 27 juli 2001 12:23 schreef lordspacie het volgende:
geen zin meer in.
Ik ben fan van dingen
nah de insteek van die meeting was omdat het gezellig was op got enzo.
maar ik vind het steeds saaier worden op got. En eigenlijk vind ik er geen pest meer aan nah dat niet meer mag.
maar ik vind het steeds saaier worden op got. En eigenlijk vind ik er geen pest meer aan nah dat niet meer mag.
Is toch je eigen schuld? Je opent veel te veel vage topic's. En dan krijg je een [HK]-ban en dan is het niet meer leuk nee.Op vrijdag 27 juli 2001 12:36 schreef lordspacie het volgende:
Dan is het nog wel leuk maar misschien niet op jouw manier leuk. En sja...dan heb je pech
Ik vind het eigenlijk juist weer leuker worden. (Komt omdat ik sinds een tijdje weer post natuurlijk
) Misschien dat ik wel een keer iets wil organiseren, maar nu (nog) niet. (Tijdtekort etc.)
Ik ben fan van dingen
link?Op vrijdag 27 juli 2001 13:04 schreef mafiasven het volgende:
De eindhoven meeting gaat iig wel gewoon door
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
veel leesplezier:Op vrijdag 27 juli 2001 13:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
link?
Eindhoven meeting
ik vind dit een ongelovelijk lordspacie topic trouwens 
heeeeel typerend ghehehe, mag dit een sticky worden?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
JawelOp vrijdag 27 juli 2001 13:29 schreef ThE_ED het volgende:
http://ehvmeeting.x1.nl/ doetut nie ?
(heerlijk semi offtopic)
Neu letterlijk in de FAQ zettenOp vrijdag 27 juli 2001 13:53 schreef chem het volgende:
Ik ben fan van dingen
Hmm, nieuw begrip, lordspacie topic, misschien ff in de algemene faq zetten net als doxaOp vrijdag 27 juli 2001 13:53 schreef chem het volgende:
Verwijderd
sissy! alleen omdat je niet in de HK mag en serieuze topics moet openenOp vrijdag 27 juli 2001 12:36 schreef lordspacie het volgende:
[zelfspot mode]Op vrijdag 27 juli 2001 15:05 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Hmm, nieuw begrip, lordspacie topic, misschien ff in de algemene faq zetten net als doxa
We vergeten ook nog de ThE_ED reply: een nutteloze reply, welke ogenschijnlijk toch waardevol is.[/]
Ik ben fan van dingen
Gaan we nou met z'n allen Tegen lordspacie beginnen ?.
Is trouwens Off-topic.
EN:
Mensen kunnen boos worden. Volgens die nieuwe faq bestaat dan de mogenlijkheid tot het monteren van een slotje (zoals ik de FAQ intrepeteer dan
)
Moet het dan zover komen. Ik vind van niet iig
Is trouwens Off-topic.
EN:
Mensen kunnen boos worden. Volgens die nieuwe faq bestaat dan de mogenlijkheid tot het monteren van een slotje (zoals ik de FAQ intrepeteer dan
Moet het dan zover komen. Ik vind van niet iig
IMO hebben we allemaal genoeg pret gehad... Nu is het afgelopen, het is hier LA, niet SG of HK
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()