Toon posts:

Vraag over tijdschriften

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede code-aisseurs

Wij zijn al een tijdje opzoek naar (niet digitale) magazines over programmeren met namen in
CRM's zoals Magento2 en Wordpress. Ook magazines omtrent C#, PHP of JJS libaries zoals Vue.js, Angular of React zijn magazines die wij zoeken.

Weet iemand waar je deze kunt bestellen en of je ook losse nummer kan bestellen (mag niet Nederlands zijn)

Dank alvast over het mee denken :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heb je zelf al gevonden? En waarom mag het niet digitaal zijn? Je kunt het desnoods toch printen?

Er zal vast wel e.e.a. te vinden zijn maar je beperkt jezelf énorm met deze eis.

Verder wil ik je vriendelijk verzoeken voortaan onze Quickstart te gebruiken wanneer je een topic opent.

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 03-06-2019 22:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:32
Op papier? Het eerste woord wat in m'n hoofd schiet is anachronisme :)
De laatste keer dat ik een fysiek exemplaar van MSDN Magazine (of was het Visual Studio Magazine) is echt 10 jaar geleden, misschien wel langer. Computable had in Nederland in 2014 een oplage van 14500 exemplaren (voor IT management) en dat was toen gratis. Papieren edities op de onderwerpen die je zoekt kunnen financieel niet meer uit.
Het is denk ik eenvoudiger om bij de tijd blijven op een (betaald )online leer-platform en door het zoeken en volgen van blogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:12
Een magazine waar sommige topics die je noemt wel eens aan de orde komen is https://sdtimes.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoestVrijStaal
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-09 23:52
Mijn opinie:

Als de leverancier van het softwarepakket, framework of programmeertaal of whatever niet zelf documentatie geschreven in "Simple English" (Jip-en-Janneketaal op z'n Engels) gratis kan leveren, blijf dan heel ver van die troep vandaan.

In magazines staan meer versimpelde how-to's en beginnetjes voor proof-of-concepts, dan een belichting van alle aspecten.'

Waarom zou je magazines over Angular, Vue en React willen hebben eigenlijk? Op hun eigen site staat genoeg documentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-06 12:29
RoestVrijStaal schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:25:
Mijn opinie:

Als de leverancier van het softwarepakket, framework of programmeertaal of whatever niet zelf documentatie geschreven in "Simple English" (Jip-en-Janneketaal op z'n Engels) gratis kan leveren, blijf dan heel ver van die troep vandaan.

In magazines staan meer versimpelde how-to's en beginnetjes voor proof-of-concepts, dan een belichting van alle aspecten.'

Waarom zou je magazines over Angular, Vue en React willen hebben eigenlijk? Op hun eigen site staat genoeg documentatie.
Soms zijn die kickstart artikelen wel interessant, zeker als de schrijver ook uitlegt waarom bepaalde keuze's gemaakt zijn. Nadeel is wel dat het zeker op het gebied van frontend heel snel verouderd is.

Maar om antwoord te geven op de vraag, in het engels zijn Net magazine en Webdesigner wel aardig, alleen bizar duur om op te laten sturen als je niet in de UK woont. Vandaar dat ik het maar omgezet heb naar een Readly abbo.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 21:07:
Wij zijn al een tijdje opzoek naar (niet digitale) magazines over programmeren...
Ook magazines omtrent PHP...
https://www.phparch.com/ printen en het is niet meer digitaal

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:45
RoestVrijStaal schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 16:25:
Mijn opinie:

Enige puntje in deze discussie is dat er niet wordt gevraagd om een 'opinie' maar om hulp. Mocht je wel weten waar de betreffende bladen verkrijgbaar zijn ben je denk ik van meer hulp dan met je opinie..

@Verwijderd MSDN (voor oa. C# etc) wordt niet meer geprint uitgebracht.. alleen online:
MSDN: MSDN Magazine Issues

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJVB
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-10 11:19
Je kunt ook de print versie nemen, maar met bezorgen is dat $174,99 i.p.v. de $49,99 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

CT Magazine heeft regelmatig leuke workshops met programmeren:
https://www.ct.nl/workshops/

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou het is mr als leesvoer in de wachtruimte voor ons. En ik wil geen quest of national geographic bladen. Ik wil iets wat gerelateerd is aan onze industrie.

Ik heb alleen het magazine Web Designer gevonden maar geen losse nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:43:
Nou het is mr als leesvoer in de wachtruimte voor ons. En ik wil geen quest of national geographic bladen. Ik wil iets wat gerelateerd is aan onze industrie.

Ik heb alleen het magazine Web Designer gevonden maar geen losse nummers
Al een keer de lokale AKO/boekenwinkel/etc binnengewandeld of iets dergelijks?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10 11:45
En iets als de Leeskring, wat je altijd ziet liggen in wachtkamers van huisartsen, ziekenhuizen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm AKO nog niet binnengelopen nee. Leeskring is te divers. Ik heb maar 2 of 3 bladen, geen Linda of Donald Duck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:05
Misschien is het Java Magazine iets? https://nljug.org/category/java-magazine/
Krijg je fysiek wanneer je lid bent van de nljug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 17:52
Niet echt een magazine, maar het angular team heeft een blog op medium.com: https://blog.angular.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thxx, al ik heb bijna alles besteld wat jullie hebben aangeraden. Dank :)
Pagina: 1