Acemath schreef op maandag 3 juni 2019 @ 23:46:
Aan degene die een opmerking had over mijn summiere openingspost : Had net voldoende tijd om het te typen, vooraleer ik naar mijn werk moest. Zal het in het vervolg in powerpoint presentatie zetten.
Dat is een non argument, dan maak je het topic op een moment dat je wél tijd hebt.
Aan de lolbroek die zei dat ik geen vrouw had? Is niet haar harde eis. Ik heb gewoon gezegd dat ze graag naar radio luistert, en dat is het dan . Maar in haar geval is het gewoon kastje aan, en muziek luisteren op haar favoriete radiostation. Geen gedoe met internetstreams en andere "nonsens". Niet neerbuigend bedoeld, maar op dat gebied loopt ze achter tegenover de gemiddelde tweaker.
Dat bericht is verkeerd gequote en was niet richting jouw bedoeld.
Verder; die internet streams of andere nonsens kun je net als dab+ zenders onder een nummer zetten. Het is 1x instellen.
450 euro is misschien maar een instapmodel, maar voldoende voor hetgeen wat ik nodig heb. Ik kan gerust 5000 euro geven aan een receiver en 10000 aan een tv. Maar ik heb andere prioriteiten in het leven, die me belangrijker zijn.
Dat was niet de intentie van die opmerking. Het budget laat gewoon weinig keuze qua "future proof". De instapmodellen hebben de basis functies en bieden nagenoeg allen hetzelfde. Dus blijft kleur en uiterlijk over om uit te kiezen. Het zijn gewoon goede receivers, alleen weinig onderscheid onderling.
En ja, ik heb mijn opzoekingen gedaan. Maar wat voor nut heeft het om een lijstje van 87 toestellen op te noemen, waar er weer 87 verschillende meningen over zijn? Vandaar de simpele vraag hier.
Dat voegt idd niets toe en hetzelfde als gewoon het eerste model wat je tegenkomt hier neerzetten als "optie". Normaal als je opzoekingen doet kom je tot een shortlist met afwegingen en wil je net dat laatste zetje in de rug om de knoop door te hakken. Natuurlijk heeft niet iedereen daar uitgebreid tijd voor, maar verwacht ook niet dat anderen dat werk voor je gaan doen als je zelf weinig inzet toont (tonen is op een forum iets anders dan ook gedaan hebben, wij zien uit de openingspost niet dat/of je er al dagen/weken mee bezig bent).
En futureproof is inderdaad een vaag begrip. Alhoewel de techniek op gebied van audio en video toch minder grote stappen zet dan bijvoorbeeld auto's en hardware. Ik zoek gewoon een toestel waar ik een tijdje mee verder kan, maar dat me niet persé verplicht om na 3 jaar een ander toestel te kopen. Ik heb een Onkyo van een jaar of 6 oud die prima dienst deed totdat hij het begaf.
En dat zal afhangen van je toekomstplannen. Wat extra apparaten is prima te ondervangen met het lijstje van @
Jorgen. Maar iets meer exotische eisen zal lastig worden, dat is gewoon zoals het is. Dan moet je keuzes maken en goed weten wat je dus precies wil.