Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een budget computer voor €700-800,- (gebruikt voor: internet, youtube, netflix, fotobewerking)
-systeemkast ATX (geen mini in verband met de hoogte voor de knoppen en lades, kast staat onder het bureau op de vloer)
-CPU (AMD / intel)
-Eventuele videokaart bij gene IGP (welke?)
-Moederbord
-16gb geheugen
-DVD brander
-stille voeding
-SSD (500gb tot 1TB) SSd voor de snelheid van de basis, de andere HDD is puur voor foto’s en andere documenten, is dit de beste verdeling zo?
-interne HDD (2-3TB) De opslag zal voornamelijk voor foto’s zijn.
-21-23 inch monitor
Wat is je budget?
€700-800,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maakt niet uit, zat bij mijn zoektocht wel meer richting AMD te kijken door de goede verhoudingen van de Ryzen CPU’s
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De computer is ter vervanging van een 6/11 jaar oude configuratie. Voornamelijk zal deze gebruikt worden voor thuisgebruik zoals Youtube, Netflix, Spotify, fotobewerking, internetten
Bedankt!!
Ik zoek een budget computer voor €700-800,- (gebruikt voor: internet, youtube, netflix, fotobewerking)
-systeemkast ATX (geen mini in verband met de hoogte voor de knoppen en lades, kast staat onder het bureau op de vloer)
-CPU (AMD / intel)
-Eventuele videokaart bij gene IGP (welke?)
-Moederbord
-16gb geheugen
-DVD brander
-stille voeding
-SSD (500gb tot 1TB) SSd voor de snelheid van de basis, de andere HDD is puur voor foto’s en andere documenten, is dit de beste verdeling zo?
-interne HDD (2-3TB) De opslag zal voornamelijk voor foto’s zijn.
-21-23 inch monitor
Wat is je budget?
€700-800,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maakt niet uit, zat bij mijn zoektocht wel meer richting AMD te kijken door de goede verhoudingen van de Ryzen CPU’s
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De computer is ter vervanging van een 6/11 jaar oude configuratie. Voornamelijk zal deze gebruikt worden voor thuisgebruik zoals Youtube, Netflix, Spotify, fotobewerking, internetten
Bedankt!!