Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07:52
Na wat zoeken op google zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een draadloze verplaatsbare camera met display. De display mag eventueel wel monteerbaar zijn op 12 volt.

De situatie:

Er moeten redelijk vaak aanhangwagen, caravans en dergelijke verplaatst worden. De wens is om te kunnen kijken wat er achter de aanhangen is als je er mee aan het rijden bent.

Ideaal zou zijn dat we een display in het voertuig hebben en een camera op zuignap op de aanhangwagen. Als de ene aanhangwagen verplaatst is willen we de camera er afhalen en op de volgende aanhangwagen zetten.

Het display kan in het voertuig op 12 volt worden aangesloten, de camera zal op batterijen moeten.

Nu kom ik vooral montage sets tegen waarbij de camera ook gemonteerd moet worden. Ook de prijzen variëren van 150 tot 2000 euro.

Het budget ligt rond de 100 euro (maar als dat niet mogelijk is moeten we kijken of het budget omhoog kan) waarbij de camera ook in het donker goed beeld moet geven.

Heeft iemand een idee met welk systeem we dit kunnen doen?

Het leven is te kort om te testen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:46

AzzKickah

06-CENSORED

Als ik Google op 'portable rear view camera' (dus niet dash-cam) kom ik wel wat dingen tegen voor rond dat budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Er zijn action cams met wifi en een smartphone app, welke een live preview laten zien in die app.