Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AshKetchup
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-06 06:26
Goedemorgen,

Graag zou ik een andere (niet Dell) voeding aansluiten aan het moederbord van mijn Dell T5610 Workstation. Ik lees op diversen forums dat de pinlayout van de 24pins PSU connector anders is bij Dell dan bij aftermarket systemen. Ik zie ook een aantal verloopkabels online.

Zoals bijvoorbeeld deze :

https://www.aliexpress.co...ptop-for/32842298417.html

Kan iemand bevestigen of dit gaat werken ? En weet iemand of de 8 pin CPU connecters ook anders zijn of is het alleen de 24pin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Zover ik kan lezen is er niets te vinden over een verschil met standaard 8-pin CPU. Ik ga er dan ook vanuit dat die pin layout dan standaard is. Verder, als jij kan bevestigen dat jij een 24-pin dell micro-pin layout hebt, dan zou die kabel kunnen werken. Opvallend genoeg staat er in de titel van die kabel dat het een laptop kabel is? Verder ziet de kwaliteit van de kabel er niet uit. Is er wellicht een iets duurdere kabel die wat meer vertrouwen wekt?

Aangezien er weinig over je probleem te vinden is en ik het met internet info moet doen raad ik je aan te testen met een voeding die je al hebt liggen. Mocht je meer topics gevonden hebben met dit probleem, link die dan even, wellicht zie ik nog iets over t hoofd. Ik kan mij voorstellen dat het op basis van mijn info net iets teveel risico is om je hardware op het spel te zetten. Verder lijkt dit mij een mooie vraag in voor in het voedingen advies, dan kan je eventueel linken naar dit topic.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'