Radarr ziet films in Plex collections niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyBoarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 13:14
Goedemorgen!

Sinds enkele maanden gebruik ik Plex om mijn media te managen, waaronder films, series en muziek.
Kort daarna installeerde ik ook Sonarr (automatisch downloaden series), Radarr om mijn films van de beste kwaliteit te voorzien en nu ook Bazarr om voor beide subtitles te vinden.

Ik heb mijn films in Plex georganiseerd in collections. Zo worden 2 films uit dezelfde serie bij elkaar weergegeven in Plex. Ik heb echter een probleem hiermee.

Bazarr pikt de films die zich in een Plex collectie bevinden niet op. Ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft of misschien zelfs een oplossing. Ik hoor het graag. Google heeft nog geen antwoorden voor me..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Waarom Bazarr? Plex kan bij mij (met de opensubtitles-optie die gewoon in Plex zit) probleemloos subs vinden (vooropgesteld dat ze bestaan).

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyBoarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 13:14
Jester-NL schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:26:
Waarom Bazarr? Plex kan bij mij (met de opensubtitles-optie die gewoon in Plex zit) probleemloos subs vinden (vooropgesteld dat ze bestaan).
in Plex gebruikte ik lange tijd Subzero, maar er blijven subs ontbreken. Bazarr werkt heerlijk wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Eh....sins wanneer is Radarr of Sonarr of Plex van Microsoft?

Dit topic krijgt dus even een move naar CSA