Toon posts:

Numark Pro TT1 vs TT2

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ga binnekort nieuwe draaitafels aanschaffen waarvan het de bedoeling is dat ik er lang mee kan doen, en ze kwalitatief tot de betere tafels behoren. Ik heb bij de Feedback al de draaitafels die daar stonden getest op motor kracht, en het bleek dat de vestax PDX2000 en Numark ProTT1/2 het minste problemen hadden met wat extra weerstand >:)
en het minst makkelijk te stoppen waren. Er stonden van andere merken ook tafels in die prijsklasse Stanton, Gemini, maar Numarks bleken toch echt het sterkst. De Numark's kostten 1100/TT1 en 1200/TT2, nu vraag ik mij af, is de Numark Pro TT1/2 een goede keuze tov andere merken, en weet iemand het verschil tussen de TT1 en 2 ?
Tnx,
Vision..

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Eindelijk gerechtigheid iemand die de technics niet de beste vind.

Maarre ga voor de vestax. Perfecte platenspeler en very nice qua motorgedeelte. Ook is de ophanging van de toonarm ietsje beter dan bij de Numark.

Zelf heb ik de Numark Pro TT1 en het is idd een hele fijne platenspeler om mee te draaien. Heel sterke motor e.d. Als ik moest kiezen zou ik weer voor de TT1 gaan want de TT2 heeft alleen de xtra futere dat ie 20% pitch aan kan maar dat gebruik je nooit en het is dus ook zonde om daar extra voor te betalen.
De kleur van de TT1 is trouwens ook véél mooier dan van de TT2.

Mocht je gaan scrathen dan zou ik de vestax nemen. Ga je niet of nauwelijks scrathen dan maakt het niks uit en kun je met een goede naaldkeuze zelfs met de TT1 heftig gaan scrathen.
• Ik vind zelf de TT1 veel mooier met dat totaaal nutteloze LCD'tje.

Ow hier staat een revieuw

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
D'r zijn trouwens ook nog enkele TT1's te koop bij attalos hoorde ik vandaag maar die zullen vast wel meer kosten als waar Mries ze voor kan krijgen in duitsland.

• Zie topic Numark of Gemini trouwens.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl