Hallo, ik ga binnekort nieuwe draaitafels aanschaffen waarvan het de bedoeling is dat ik er lang mee kan doen, en ze kwalitatief tot de betere tafels behoren. Ik heb bij de Feedback al de draaitafels die daar stonden getest op motor kracht, en het bleek dat de vestax PDX2000 en Numark ProTT1/2 het minste problemen hadden met wat extra weerstand 
en het minst makkelijk te stoppen waren. Er stonden van andere merken ook tafels in die prijsklasse Stanton, Gemini, maar Numarks bleken toch echt het sterkst. De Numark's kostten 1100/TT1 en 1200/TT2, nu vraag ik mij af, is de Numark Pro TT1/2 een goede keuze tov andere merken, en weet iemand het verschil tussen de TT1 en 2 ?
Tnx,
Vision..
en het minst makkelijk te stoppen waren. Er stonden van andere merken ook tafels in die prijsklasse Stanton, Gemini, maar Numarks bleken toch echt het sterkst. De Numark's kostten 1100/TT1 en 1200/TT2, nu vraag ik mij af, is de Numark Pro TT1/2 een goede keuze tov andere merken, en weet iemand het verschil tussen de TT1 en 2 ?
Tnx,
Vision..