Als ik tijdens het uploaden bv ga internetten is dat niet vooruit te branden. Krijg bijna geen pagina te zien downloaden lukt helemaal al niet. Er komt zo goed als geen verkeer binnen. Nu zal dit wel te maken hebben dat het modem half duplex is, maar dat het zo beroerd gaat.......iemand suggesties ?
Dit ligt aan je abbo... Waarschijnlijk heb je Mxstream basic, met 512 down, 64 up. Het enige wat je kunt doen is overstappen op het Mxstream extra abonnement, dat 1024 down en 512 up heeft.
Byteripper.
Byteripper.
Ja voor internet heb je nu eenmaal ook upload nodig en als die er (bijna) niet is gaat het internetten (maar ook het downloaden) dus retetraag. Ik weet niet wat of waarmee je upload maar probeer eens of je de upload kunt limiten op bijv. 5 kb/sec. Dan hou je zelf nog 3 kb/sec over om te internetten.
Er zijn toch wat meerdere topics over. Is niet echt veel aan te doen (op een tweakje na misschien). Gewoon niet tegelijk doen dat het werkt het beste.
Ga vanavond maar eens mijn ADSL-modem tot router promoveren. Ben benieuwd of dit echt gaat werken...
Ga vanavond maar eens mijn ADSL-modem tot router promoveren. Ben benieuwd of dit echt gaat werken...
je moet dit doen ja, anders kan het nietOp vrijdag 27 juli 2001 12:39 schreef IceStorm het volgende:
Ja voor internet heb je nu eenmaal ook upload nodig en als die er (bijna) niet is gaat het internetten (maar ook het downloaden) dus retetraag. Ik weet niet wat of waarmee je upload maar probeer eens of je de upload kunt limiten op bijv. 5 kb/sec. Dan hou je zelf nog 3 kb/sec over om te internetten.
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Verwijderd
Ikke schreef in [topic=179473] :
Voor ieder (tcp) pakketje dat je ontvangt moet je een ack(nowledgement) pakketje terug sturen, pas daarna verstuurt de server een volgend pakket. Als je ook aan het uploaden bent moet dat pakketje dus wachten op uploadende pakketjes ipv dat het direct wordt verstuurt. De download zakt dan terug tot ongeveer de upload snelheid.
Hmm... wel vaag iig.. ik heb dus fast adsl, en ik haal wel tegelijk 25-30KB/s up en 110-115KB/s down....
Pagina: 1